lissli Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg er 25 år og har lenge vurdert neseoperasjon. Har undersøkt mye på nettet og sett på mange ulike klinikker i ulike land, men er litt skeptisk til å reise til utlandet for dette. Hadde vært fint om jeg kunne gjøre det i Norge av praktiske hensyn. Er det noen som har erfaringer med operasjon i Norge? Jeg har fått inntrykk av at Plastikkirurgisk institutt i Bergen har godt rykte. Noen som har erfaring herfra? Eller fra andre klinikker? Har fått et litt dårlig inntrykk av klinikk Bunæs, men det er kanskje bare uheldige rykter? Nesen min er ikke så stor, men jeg har en noe bred neserygg og en klump på ene siden (ikke ørnenese, som jo er det vanlige, men sideveis, så nesen er skeiv mot ene siden). Så det er snakk om å smalne nesen inn og muligens endre tuppen (av typen litt firkantet). Noen som har hatt lignende type operasjon? Jeg er veldig interessert i å se faktiske bilder av resultater, selv om det ikke har vært samme type nesekorreksjon. Send meg gjerne en melding i postkassen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå