AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Er det noen tannleger der ute? Jeg har en tann som ser mye mindre ut enn de andre, i hvert fall i forhold til fortennene. Er det mulig å enten fjerne litt av tannkjøttet over for å få tannen til å se like stor ut, eller å "sette på" en bit nederst? Også lurer jeg på om noen kan anbefale en tannlege i Oslo. Jeg ser SIO har greie priser, men er de flinke? Jeg tror jeg trenger en rotfylling og er litt engstelig... Kom gjerne med tips! Takk på forhånd Anonymous poster hash: b8e2e...b9a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Ingen? Anonymous poster hash: b8e2e...b9a
nattsvermer Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Jeg er ikke tannlege, men jeg har fått satt noe utenpå noen av mine egne tenner for å få de til å se litt større ut. Da bare pussa de tennene litt og limte noe guffe utapå som de herda med det blå lyset. Tannlegen sa også at det gikk an å fjerne litt tannkjøtt med laser (tror jeg).
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Er den såpass liten? Kalles tapptann, i såfall. Anonymous poster hash: 732c7...c9a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Jeg er ikke tannlege, men jeg har fått satt noe utenpå noen av mine egne tenner for å få de til å se litt større ut. Da bare pussa de tennene litt og limte noe guffe utapå som de herda med det blå lyset. Tannlegen sa også at det gikk an å fjerne litt tannkjøtt med laser (tror jeg). Takk for svar Er den såpass liten? Kalles tapptann, i såfall. Anonymous poster hash: 732c7...c9a ja noe sånt. Takk for svar. Er dette et vanlig "problem" som fikses ofte? Anonymous poster hash: b8e2e...b9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå