Ragnhildff Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Bare lurer på om jeg burde kjøpe Iphone 5s eller ikke? er ganske mange som har bestilt den allerede, og den har fått mye bra omtale, jeg har en 4s fra før av. men den må byttes uansett. hva burde jeg ?
Lady Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Beholde 4s som du har fra før, om det ikke er noe i veien med den. Er ingen vits å kjøpe, bare for å kjøpe:)
Nietsoj Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Når du har en 4s som er så dårlig/utslitt/ufungerende at den må byttes, så tror jeg heller du burde prøve Nokia, LG, Motorole eller Sony en periode. Vet du hva omtalestedene får for å legge ut gode omtaler?
Ragnhildff Skrevet 13. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2013 Iphonen min er knust, emn det er ikke noe problem å bytte. jeg har alltid hatt iphone og det blir litt vanskelig å bytte men det er kanskje det som hjelper.. nei, det vet jeg ikke, trodde ikke de fikk penger for å legge ut gode omtaler..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå