Gå til innhold

P-pille hjelp!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på loette ppiller i 4 måneder nå.

Jeg er på nest siste pille før sukkerpillene kommer, men jeg fikk allerede blødninger i dag. Er dette normalt?

Det har aldri skjedd på de 4 månedene jeg har gått på ppiller, men fikk det plutselig i dag.

Takk for alle svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helt vanlig hos meg i hvertfall. Tror det kommer av at hormon-nivået faller?

Endret av EliseK
Skrevet

Det er ingen grunn til bekymring. Bare fortsett med Loette etter oppskriften.

Forklaringen er at hormoninnholdet i Loette er lavt. Det er høyt nok til å være sikker prevensjon, men hos noen er det for lavt til å regulere blødningene helt.

Hvis problemet fortsetter de neste periodene også, bør du drøfte med fastlegen din om du bør skifte til et annet p-pillemerke med noe høyere hormoninnhold.



Anonymous poster hash: 6943a...7cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...