aurinko Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hei! Jeg har gått på loette ppiller i 4 måneder nå. Jeg er på nest siste pille før sukkerpillene kommer, men jeg fikk allerede blødninger i dag. Er dette normalt? Det har aldri skjedd på de 4 månedene jeg har gått på ppiller, men fikk det plutselig i dag. Takk for alle svar:-)
EliseK Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 (endret) Helt vanlig hos meg i hvertfall. Tror det kommer av at hormon-nivået faller? Endret 13. november 2013 av EliseK
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Det er ingen grunn til bekymring. Bare fortsett med Loette etter oppskriften. Forklaringen er at hormoninnholdet i Loette er lavt. Det er høyt nok til å være sikker prevensjon, men hos noen er det for lavt til å regulere blødningene helt. Hvis problemet fortsetter de neste periodene også, bør du drøfte med fastlegen din om du bør skifte til et annet p-pillemerke med noe høyere hormoninnhold. Anonymous poster hash: 6943a...7cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå