Gå til innhold

Han er jomfru, skal jeg lyve om tallet?


Djmalle

Anbefalte innlegg

Jeg har ligget med et skammelig høyt antall gutter, og jeg har møtt en gutt jeg mistenker er jomfru.. Skal jeg lyve på tallet? Jeg mener selv at ærlighet kommer lengst, men hvorfor legge ut om alle man har ligget med? Hva hadde du gjort? Tenker på at siden han allerede er en sjenert gutt, så vil tallet føre til at han blir utrolig usikker på om han kommer til å prestere godt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han spurt da? "Ey, hvor mange har du liggi med 'a?"

Du trenger jo ikke si det. Hvis han spør, kan du si at det er "mange", men at nå er du med han og det er det han burde bry seg om.



Anonymous poster hash: b8e65...8be
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du synes dette er en fin fyr, som du kan dele resten av livet ditt med. Vil du virkelig leve på en løgn gjennom hele forholdet deres?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel ikke si noe med mindre han spør. Jeg personlig mener at all snakk om eget sexliv såvel som antall sexpartnere kan være en privatsak, ikke noe man på død og liv må vite noe om med mindre personen ønsker å fortelle om dette selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du i det hele tatt å komme med noe tall?

Kjæresten min og jeg har aldri fortalt hverandre noe om hvor mange vi har ligget med, og ingen av oss synes det er viktig å vite heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo bare si at du har ligget med en del, men trenger du å nevne eksakt antall? Kjæresten min vil ikke vite hvor mange jeg har hatt meg med, og jeg er ikke interessert i å vite hans nummer heller :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Han har en klassekamerat som har en kompis som jeg har ligget med, usikker om han vet dette da. Og nesten alle venninnene mine vet tallet mitt, vi er alle ærlige, men jeg er vel kanskje den som er mest åpen om sex. Titt og ofte bumper jeg borti en jeg har ligget med på byen, og om venninnene mine får øye på vedkommende sier de feks "åh der er jo *navn*, vi stikker. Kleint". Da vil jo gutten komme til å spørre hvem han er, og om de skal holde på sånn (for det gjør de uansett når alkohol er i bildet og de glemmer seg ut), så kommer han til å møte litt vel mangen.. Ikke bedre å korte ned på tallet altså, og bare nevne de som han mest sannsynlig kommer til å treffe på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg den du ville lyvd for lyver for deg også

Dette er en vanskelig problemstilling. Noen legger mer vekt på antall sexpartnere enn andre, på samme måte som noen synes ONS og elskere er forkastelig mens andre synes det er helt greit.

Å lyve for en partner som ikke synes noe om et seksuelt frigjort menneske vil i "dine" øyne være greit, noe det mest sannsynlig ikke hadde gjort i den andres. Spørsmålet er da om når du først lyver om antall partnere, lyver du da om din egen seksualitet? Din egen moral, verdier og holdninger? Lyver du om hvem du er?

Kan være noe å tenke over.

Endret av Kyary Pamyu-Pamyu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk lyver damer fra seg halvparten eller to tredeler mens menn skryter på seg det samme.

​Det er sant. Jeg så det i en komedie!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk lyver damer fra seg halvparten eller to tredeler mens menn skryter på seg det samme.

​Det er sant. Jeg så det i en komedie!

Helt uforståelig hvorfor mennene skal skrøyte på seg mener da jeg... Da får vi jo skyhøye forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du starter et forhold med en løgn?

Det er noe som heter karma.

Lyver du er sjansen stor for at det kommer ut.

Jeg hadde dumpa en dama som juger til meg.

Hvor mange du har vært med er ikke greia. Men at du juger..

Ikke spør og bare la det ligge.. Er det en stor greie for han passer dere ikke sammen uansett, siden dere er så forskjellige..

End of story!

Anonymous poster hash: 1a386...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg ble kjent med nåværende kjæreste så var jeg jomfru og han hadde ligget med mange. Men han løy aldri om det, han var bare usikker i starten på om han ville fortelle det. Så lenge det ikke kommer opp, så er det jo ikke noe vits i å si det? Men så lenge det kommer opp da han forteller han er jomfru. Da burde du i hvert fall si det, istedenfor å holde det hemmelig.



Anonymous poster hash: fc378...404
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ingenting. Ingen grunn til at ny mann skal vite om jeg har hatt sex med 3 eller 10. Jeg ønsker ikke vite hvor mange han har hatt sex med. og ønsker heller ikke graving i min fortid.



Anonymous poster hash: 7b282...d56
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har ligget med et skammelig høyt antall gutter, og jeg har møtt en gutt jeg mistenker er jomfru.. Skal jeg lyve på tallet? Jeg mener selv at ærlighet kommer lengst, men hvorfor legge ut om alle man har ligget med? Hva hadde du gjort? Tenker på at siden han allerede er en sjenert gutt, så vil tallet føre til at han blir utrolig usikker på om han kommer til å prestere godt nok...

hvis han ikke spør så trenger du ikke nevne det engang. Hvis han spør.. Om du lyver eller ikke, får han ikke sannheten bevist likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes det strengt tatt ikke er nødvendig å fortelle hvor mange man har ligget med med mindre den andre virkelig vil vite eksakt antall, noe jeg tror er lite sannsynlig. Hvis han spør om du har ligget med noen før så kan du jo si at du har hatt et aktivt, men (forhåpentligvis) trygt sexliv? Men at det ikke er viktig, for nå er det dere to (sammen) som er viktige? Aner ikke jeg altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å si at man har hatt 2-3 menn. Det gjør jeg selv, og også de fleste av mine venner...



Anonymous poster hash: 2be03...73d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ts her

Han har en klassekamerat som har en kompis som jeg har ligget med, usikker om han vet dette da. Og nesten alle venninnene mine vet tallet mitt, vi er alle ærlige, men jeg er vel kanskje den som er mest åpen om sex. Titt og ofte bumper jeg borti en jeg har ligget med på byen, og om venninnene mine får øye på vedkommende sier de feks "åh der er jo *navn*, vi stikker. Kleint". Da vil jo gutten komme til å spørre hvem han er, og om de skal holde på sånn (for det gjør de uansett når alkohol er i bildet og de glemmer seg ut), så kommer han til å møte litt vel mangen.. Ikke bedre å korte ned på tallet altså, og bare nevne de som han mest sannsynlig kommer til å treffe på?

Det du her sier, TS, er i praksis at 'hele byen vet'. Så jeg tror du kan være helt sikker på at denne gutten din får høre historier, ganske fort også tenker jeg.

Jeg har ingen anelse om hvor gamle dere er, men siden du sier "han har en klassekamerat" så vil jeg tro dere ikke er så fryktelig gamle?

Nå betyr ikke det noe annet enn for vennegjengers komplette mangel på filter, og for at rykter sprer seg som ild i tørt gress.

Har du selv ført statistikk over dine erobringer? Har du et spesifikt antall å komme med? - fører man egentlig statistikk?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror deg helt når du sier det er er bekymret for er at han skal bli usikker på om "han kommer til å prestere godt nok".

- er du sikker på at den virkelige bekymringen ikke er følelsen av å stadig møte gutter du har ligget med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du her sier, TS, er i praksis at 'hele byen vet'. Så jeg tror du kan være helt sikker på at denne gutten din får høre historier, ganske fort også tenker jeg.

Jeg har ingen anelse om hvor gamle dere er, men siden du sier "han har en klassekamerat" så vil jeg tro dere ikke er så fryktelig gamle?

Nå betyr ikke det noe annet enn for vennegjengers komplette mangel på filter, og for at rykter sprer seg som ild i tørt gress.

Har du selv ført statistikk over dine erobringer? Har du et spesifikt antall å komme med? - fører man egentlig statistikk?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror deg helt når du sier det er er bekymret for er at han skal bli usikker på om "han kommer til å prestere godt nok".

- er du sikker på at den virkelige bekymringen ikke er følelsen av å stadig møte gutter du har ligget med ?

Jeg er 19, så jeg er ferdig med videregående. Han er et år yngre og går på skole. Selvfølgelig vet jeg hvor mange jeg har ligget med, du sporer ganske av her.. Så lenge man ikke har ligget med sånn 20 stk, så vil jeg tro at de fleste har en "statistikk", som også kan være ganske lurt dersom man er ansvarlig og vil informere om noe, om noe alvorlig skulle ha skjedd??

Nei jeg er IKKE redd for å støte på tidligere ekspartnere, jeg vil bare ikke havne i pinlige situasjoner med en fremtidig kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...