AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Med jevne mellomrom hovner tannkjøttet opp på et lite område, det går over etter et par dager, regner med at det er normalt og at det bare er noe som har satt seg fast mellom tannkjøttet og tannen eller lignende, og løsner av seg selv. Denne gangen har det var i 4-5 dager, smerten i selve tannkjøttet er nesten borte, men det er fortsatt hovent, og det gjør på en måte vondt "bakover" mot ganen. Vondt når jeg svelger, som det gjør når man har vondt i halsen, men smerten kommer altså fra tannkjøttet. Har en visdomstann som er på tur opp men det virker som den kommer greit frem. Har ikke målt feberen men føler meg slapp og har en feberfølelse i kroppen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Og skal jeg kontakte noen, er det i så fall en lege eller tannlege jeg skal ringe? Anonymous poster hash: 4c48a...24c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Når det gjelder tenner og tannkjøtt, skal tannlege kontaktes. Anonymous poster hash: f7bea...257
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå