Gå til innhold

Bohemian/gypsy klær, Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har noen peiling på hvor jeg kan få tak i bohemian/boho/gypsy inspirerte klær i Oslo?:) Jeg vet om butikker som scorpius og shangri-la om noen hadde de i tankene, men det er jo ikke akkurat butikker som selger det jeg er ute etter heller!

Blir veldig glad for svar!

Anonymous poster hash: 6c883...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal være bra flink med styling for ikke å se ut som en rumensk tigger.

Liker stilen, rett og slett :) alle er forskjellige!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå innom den etiopiske/eritreiske nederst i markveien, rett ved eventyrbrua. Mye fint der :)

Tusen tusen takk, sjekker det ut i morgen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler forøvrig også å stikke innom somaliske butikker rundt omkring, utrolig mye fint å velge i av kjoler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler forøvrig også å stikke innom somaliske butikker rundt omkring, utrolig mye fint å velge i av kjoler :)

Har du noen spesifikke å anbefale? :) jeg vet ikke om en eneste en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen spesifikke å anbefale? :) jeg vet ikke om en eneste en...

Når man går av på Tøyengata-stoppet til 37-bussen på tur til sentrum fra helsfyr, er det en liten, somalisk butikk rett ved cafeèn der.

Ellers er det noen hyggelige damer inne på det somaliske "senteret" redd ved åkebergveien, alle tre på høyre siden sist jeg var der iallefall. Men her risikerer man mye blikk fordi det er 99% somalere der inne, og det er sjeldent noen norske går inn dit ;)

Ulempen er at man gjerne ikke får prøvd kjolene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man går av på Tøyengata-stoppet til 37-bussen på tur til sentrum fra helsfyr, er det en liten, somalisk butikk rett ved cafeèn der.

Ellers er det noen hyggelige damer inne på det somaliske "senteret" redd ved åkebergveien, alle tre på høyre siden sist jeg var der iallefall. Men her risikerer man mye blikk fordi det er 99% somalere der inne, og det er sjeldent noen norske går inn dit ;)

Ulempen er at man gjerne ikke får prøvd kjolene...

Takk, sjekker alt ut i morgen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...