Gå til innhold

å gifte seg er oppskrytt

Anbefalte innlegg

Gjest frida den snille
Skrevet

alt er over uansett om 70 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok sant at endel bridezillas ryker på en smell når den store dagen er over.

• Liker 6
Gjest Hjertesukk
Skrevet

Jeg ser ikke på det å gifte seg som oppskrytt. Jeg ser på det på en annen måte å vise han jeg elsker at det ikke skal ligge noen tvil i hans hjerte om at det er HAN og KUN han jeg vil være sammen med, og tilbringet livet mitt (som vi tross alt, i følge min tro, kun har ett av). Dette er den største kjærlighetserklæring vi mennesker kan gi en annen... Og det gjør meg varm og god å tenke på at mannen min, som jeg elsker over alt, elsker meg like høyt tilbake og ønsker å dele resten av livet sitt med akkurat meg! :) <3

Skrevet

Jeg synes faktisk det er trivelig at folk gifter seg.

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg vet. Giftet meg likevel jeg :bryllup:

Skrevet

Skillsmissefestene er de beste :fnise:

Anonymous poster hash: ed581...c51
  • Liker 1
Skrevet

Skillsmissefestene er de beste :fnise:

Anonymous poster hash: ed581...c51

Holder noen det også? Får de gaver?

Skrevet

Alt endre før eller senere ts, det kan du ikke unngå

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Jeg synes faktisk det er trivelig at folk gifter seg.

Ogsá er det jo masse god mat i Bryllupp og! ;):nigo:

Skrevet

Ogsá er det jo masse god mat i Bryllupp og! ;):nigo:

+ drikke.

Skrevet (endret)

Men til dere som giftet dere i stor stil: var det ikke et veldig antiklimaks når festen og det hele var over?

Sånn, dere planla lenge og brukte sinnssykt mye penger på EN dag og så var den over. Hvordan var det?

Endret av Alice123
Skrevet

Men til dere som giftet dere i stor stil: var det ikke et veldig antiklimaks når festen og det hele var over?

Sånn, dere planla lenge og brukte sinnssykt mye penger på EN dag og så var den over. Hvordan var det?

Det var helt greit det. Følte meg lykkelig etterpå og synes det er fint å tenke tilbake på den ene dagen. Planla ikke så sinnsykt mye og lenge heller, men brukte mye penger da :P

Skrevet

Det var helt greit det. Følte meg lykkelig etterpå og synes det er fint å tenke tilbake på den ene dagen. Planla ikke så sinnsykt mye og lenge heller, men brukte mye penger da :P

Jeg vet om folk som har planlagt i et år. Type hatt det i bakhodet hele tiden, liksom. Og så POFF er det over.

Skrevet

Giftemål er oppskrytt, og det å ha en diger fest er ihvertfall oppskrytt. Men å gifte seg med en fest og ikke fest forandrer ingenting ved giftemålet. Jeg har vært gift to ganger, en med fest og en på byfogden, og det gjør jeg aldri mer. Ekteskapet i seg selv byr meg imot.

Mann.

Anonymous poster hash: ac15f...f76
Skrevet

Jeg vet om folk som har planlagt i et år. Type hatt det i bakhodet hele tiden, liksom. Og så POFF er det over.

Tviler ikke på det.

Skrevet

Men er det ingen som tok spøken til ts forresten?

Å gifte seg er oppskrytt... Alt er over om 70 år!

De aller fleste er i 20-åra når de gifter seg og vil da etter 70 år være 90 år +. Noen er kanskje steindaue allerede.

:laugh:

Anonymous poster hash: ac15f...f76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...