Gå til innhold

Mindre tiltrekkende med lave jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som går rundt med denne tanken? Jeg føler at det er så mye fokus på at alle skal se ut som modeller på 180 cm med slanke, uendelig lange bein.
Til dere gutter: er det for dere mer attraktiv at jenta er lang?
Med mine hele 158,5 centimetere, så kan jeg innrømme at det er slitsomt å alltid føle seg ''søt''. Jeg vil også smake på hvordan det er å være lang og sexy!

Anonymous poster hash: ee265...d3e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest frida den snille
Skrevet

hvordan kom du til den konklusjonen. så hvis en mann er 2.05 så er alle jenter for ham søte. ikke tenk sånn.

Skrevet

Jente, 178 her. Det føles ganske bra å være slank/sexy.

• Liker 3
Skrevet

Det er bare etter alle de kommentarene jeg har fått høre gjennom tiden. Min bestevenninne er bare 2-3 cm høyere, og hun føler seg som en høy supermodell og er nedtalende mot meg pga høyden min. Jeg hadde jo forstått det hvis hun var tydelig høyere.
En annen ting er at det faktisk ikke er så gøy å alltid føle seg liten og søt. Og alltid få høre det også.

Skrevet

Nei. Jeg er 158, slank med fint proposjonert kropp.
Se på eva longoria f.eks., kort dame men fy flate så sexy ;p

Anonymous poster hash: 35bce...deb
  • Liker 3
Skrevet

Jente, 178 her. Det føles ganske bra å være slank/sexy.

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i grunnen ganske fornøyd med mine 165 cm over bakken.

Skrevet

Jeg er i grunnen ganske fornøyd med mine 165 cm over bakken.

Det syns jeg selv er perfekt høyde. Du er liksom både søt i hverdagen med en nikesko, og en supersexy kvinne i helgene med høyehæler :fnise:

• Liker 8
Skrevet

Er det bare jeg som går rundt med denne tanken? Jeg føler at det er så mye fokus på at alle skal se ut som modeller på 180 cm med slanke, uendelig lange bein.

Til dere gutter: er det for dere mer attraktiv at jenta er lang?

Med mine hele 158,5 centimetere, så kan jeg innrømme at det er slitsomt å alltid føle seg ''søt''. Jeg vil også smake på hvordan det er å være lang og sexy!

Jeg elsker lave jenter. Så når jeg kaller dem små og søte er det bare positivt. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke tror de har noe tæl, eller at de bare kan være søte. Men jeg visste faktisk ikke at små jenter kan synes det er negativt å bli kalt liten og søt.

Skrevet

Jeg elsker lave jenter. Så når jeg kaller dem små og søte er det bare positivt. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke tror de har noe tæl, eller at de bare kan være søte. Men jeg visste faktisk ikke at små jenter kan synes det er negativt å bli kalt liten og søt.

Hvis de har komplekser til høyden slik som jeg har, så er det det. Jeg personlig ELSKER høydeforskjellen, men det er bare å hele tiden få høre ''så liten og søt du er'', da føler jeg meg som et lite barn som ikke blir tatt seriøs nok. Kall gjerne jenta di for søt og liten, men ikke glem å få henne til å føle seg sexy også!

• Liker 4
Skrevet

Er selv nesten 2m og ahr alltid hatt en liten ( :danse: ) forkjærlighet for korte damer...

• Liker 1
Skrevet

man kan vel være sexy selv om man er lav? :vetikke: Vet om mange lave kvinner og menn som jeg synes er sexy hvertfall :wow:

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg.

Skrevet

Jeg er 166, men fremstår mye mindre enn jeg er, har jeg fått høre. Ganske 'liten' i bygningen.

Og jeg blir temmelig arg om folk begynner å si jeg er så liten og søt. Jeg er verken liten eller spesielt søt. Personlighetsmessig er jeg en bitter, sint, krakilsk drittunge. Så kom faen ikke her og si jeg er søt.

Anonymous poster hash: 69b3a...f0b
Skrevet

Jeg kan fortelle deg at det ikke er så mange som synes at høye jenter er noe særlig bedre.
Modeller kan være pene de - men det blir bare rart når man er høyere.

Er ihvertfall det jeg selv mener og har hørt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror menn i mindre grad enn kvinner er opptatt av høyde, rett og slett fordi en mann jevnt over er høyere enn en kvinne uansett.

Jeg er 162 (og en halv) cm, men har både pupper og rumpe, og har absolutt ikke merket at jeg får noe mindre oppmerksomhet enn mine venninner som er bortimot 180 cm.

Anonymous poster hash: c9737...7d9

Skrevet

Er 158 og typen er 184. Han sier han foretrekker små kvinner. Trodde det var mer problem å være høy kvinne eller lav mann på sjekkemarkedet. Høye kvinner viljo som oftest ha menn som er høyere enn seg, mens menn vil ha lavere kvinner enn seg.

• Liker 1
Skrevet

Lave jenter klarer å være både søte, pene og sexy samtidig.. Det er tingen for meg.

Anonymous poster hash: 494c0...b1d
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Ikke tenk på det! Jeg kjenner flere lave slanke sexy kvinner (som letter får fine former pga. høyden) og så kjenner jeg mange høye breie/spinkle kvinner som ikke ser så bra ut. Og helt motsatt selvfølgelig :blomst:

Selv er jeg 170 og trives godt der. Husk det er du som utstråler søthet/sexyness, ikke høyden din!

• Liker 1
Skrevet

Hva er lavt? 170? 155?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...