Skywalker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 (Dagbladet): For bloggeren Kristina Andersen (23) har de siste månedene vært en evig kamp mot forumdelen på det norske nettstedet Kvinneguiden. http://www.kjendis.no/2013/11/12/kjendis/bloggere/kvinneguiden/netthets/kristina_andersen/30270174/ Jeje.. 2
Gjest FuturePrimitive Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Stolt av dere selv nå sladrejenter!? Hun får publisitet, dere synker bare lavere og lavere. Så får vi se hvem som er kritiske til det jeg skriver...sladrejenter..sladrejenter. 4
Sir Winston Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 http://www.kjendis.no/2013/11/12/kjendis/bloggere/kvinneguiden/netthets/kristina_andersen/30270174/ Jeje.. Men omtale Rune Øygard som pedofil, da skal du se sletting av tråder 4
Trapp Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 "Jeg vil eksponere meg selv på internet, men jeg vil ikke at noen sier stygge ting om meg"...er sånn ca. holdningen jeg sporer hos dette kvinnemennesket. All ære til Kvinneguiden for å sette foten ned her. 11
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 "Jeg vil eksponere meg selv på internet, men jeg vil ikke at noen sier stygge ting om meg"...er sånn ca. holdningen jeg sporer hos dette kvinnemennesket. All ære til Kvinneguiden for å sette foten ned her. Så du mener norsk lov ikke gjelder dersom den ene parten er blogger? Fint det, da kan vel forumfolket bryte seg inn og rundstjele hjemmet hennes også. Men du burde kanskje tipse henne om det, tror muligens ikke hun er klar over at blogging medfører rettsløshet. Anonymous poster hash: ce1d3...979 3
She_Leiva Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Har aldri skjønt hypen om det innlegget hennes. Bra skrevet, no more, no less.
Trapp Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 (endret) Så du mener norsk lov ikke gjelder dersom den ene parten er blogger? Fint det, da kan vel forumfolket bryte seg inn og rundstjele hjemmet hennes også. Men du burde kanskje tipse henne om det, tror muligens ikke hun er klar over at blogging medfører rettsløshet. Anonymous poster hash: ce1d3...979 Hvilken norsk lov er det som sier at man ikke har lov til å inneha meninger om et produkt og å uttrykke disse? Varen hun selger er "seg selv", hennes person og hennes utseende er produktet, så da må nesten folk få lov til å ha meninger om hennes person og hennes utseende også. Og de bør ha lov til å uttrykke disse meningene. Endret 12. november 2013 av Trapp 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Så hvis jeg selger et produkt, og noen på kvinneguiden har kritikk å komme med, så bør jeg kreve at KG fjerner hele tråden fordi jeg blir lei meg? Hets bør fjernes, men hvis produktet er meg selv og jeg er hårsår, så bør jeg nok heller finne meg noe annet å gjøre enn å kreve å slippe kritikk. Anonymous poster hash: b22f9...0c1 11
Trapp Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Så hvis jeg selger et produkt, og noen på kvinneguiden har kritikk å komme med, så bør jeg kreve at KG fjerner hele tråden fordi jeg blir lei meg? Hets bør fjernes, men hvis produktet er meg selv og jeg er hårsår, så bør jeg nok heller finne meg noe annet å gjøre enn å kreve å slippe kritikk. Anonymous poster hash: b22f9...0c1 Nettopp.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Hvilken norsk lov er det som sier at man ikke har lov til å inneha meninger om et produkt og å uttrykke disse? Varen hun selger er "seg selv", hennes person og hennes utseende er produktet, så da må nesten folk få lov til å ha meninger om henne også, og å uttrykke disse meningene. Les i tekstboksen til høyre i artikkelen så får du svar på det. For øvrig ganske nifst at du ikke vet såpass, med mindre du er et barn. Anonymous poster hash: ce1d3...979 2
Trapp Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Les i tekstboksen til høyre i artikkelen så får du svar på det. For øvrig ganske nifst at du ikke vet såpass, med mindre du er et barn. Anonymous poster hash: ce1d3...979 Hehe. Er vel mer skremmende at du tror jus er et fag som ikke er åpent for tolkning, men i stedet velger å sluke rått det du leser i en "faktaboks" på Dagbladet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Hehe. Er vel mer skremmende at du tror jus er et fag som ikke er åpent for tolkning, men i stedet velger å sluke rått det du leser i en "faktaboks" på Dagbladet. Nei, det som er skremmende er at du tror blogging medfører rettsløshet. "Inneha meninger om et produkt og uttrykke disse", hehe jøss - du er virkelig et trappetroll. Anonymous poster hash: ce1d3...979 1
Pearl2.0 Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Les i tekstboksen til høyre i artikkelen så får du svar på det. For øvrig ganske nifst at du ikke vet såpass, med mindre du er et barn. Anonymous poster hash: ce1d3...979 Nå har det seg vel sånn at det modereres for akkurat disse lovbruddene på KG, så det som står igjen i tråden etter moderering passerer sensuren. 1
Trapp Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 Nei, det som er skremmende er at du tror blogging medfører rettsløshet. "Inneha meninger om et produkt og uttrykke disse", hehe jøss - du er virkelig et trappetroll. Anonymous poster hash: ce1d3...979 Det er omtrent like idiotisk som at jeg skulle gi ut en plate, for så å saksøke alle som slaktet den plata. Hun selger sin person, så derfor vil folk så klart ha meninger om hennes person. Folk vil vurdere produktet, det er helt naturlig. Og verre er det egentlig ikke. Tåler hun ikke det, så får hun slutte å selge seg selv. Det er tross alt også en mulighet her. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #15 Skrevet 12. november 2013 Akkurat nå er det 162 som leser den omtalte tråden (de fleste er gjester). Tipper mange som ikke kjente til henne går inn på bloggen hennes også. Mange klikk og penger i kassen. Et sjakktrekk å gå til media med det. Anonymous poster hash: 516e9...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #16 Skrevet 12. november 2013 Nå har det seg vel sånn at det modereres for akkurat disse lovbruddene på KG, så det som står igjen i tråden etter moderering passerer sensuren. Nå kanskje, men som Elin selv innrømmer (legger seg flat for) i artikkelen så ble det ikke moderert godt nok underveis. Anonymous poster hash: ce1d3...979
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 Jantelov + misunnelse + "kritikk" + anonymitet = mobbing. Enkelt og greit. Skjønner godt at denne bloggeren reagerer. Anonymous poster hash: 529ab...5eb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #18 Skrevet 12. november 2013 Det er omtrent like idiotisk som at jeg skulle gi ut en plate, for så å saksøke alle som slaktet den plata. Hun selger sin person, så derfor vil folk så klart ha meninger om hennes person. Folk vil vurdere produktet, det er helt naturlig. Og verre er det egentlig ikke. Tåler hun ikke det, så får hun slutte å selge seg selv. Det er tross alt også en mulighet her. Nå er det vel på tide å kutte ut alt som skal rettferdigjøre netthets og mobbing og forsvare det for alt det er verdt, eller hva...? "Dere" har et tydeligvis et helt annet begrep på hva som er nettmobbing og ikke. Alle som tar seg en tur i Fotballfrue tråden ser at dette er kun ondsinnede handlinger, og intet annet. "Folk vil vurdere produktet, det er helt naturlig" PISSPREIK! Anonymous poster hash: 37234...f2a 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #19 Skrevet 12. november 2013 Det er omtrent like idiotisk som at jeg skulle gi ut en plate, for så å saksøke alle som slaktet den plata. Hun selger sin person, så derfor vil folk så klart ha meninger om hennes person. Folk vil vurdere produktet, det er helt naturlig. Og verre er det egentlig ikke. Tåler hun ikke det, så får hun slutte å selge seg selv. Det er tross alt også en mulighet her. At du er uenig med norsk lov betyr ikke at den ikke finnes. Rart at det skal være så vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: ce1d3...979 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #20 Skrevet 12. november 2013 Nå er det vel på tide å kutte ut alt som skal rettferdigjøre netthets og mobbing og forsvare det for alt det er verdt, eller hva...? "Dere" har et tydeligvis et helt annet begrep på hva som er nettmobbing og ikke. Alle som tar seg en tur i Fotballfrue tråden ser at dette er kun ondsinnede handlinger, og intet annet. "Folk vil vurdere produktet, det er helt naturlig" PISSPREIK! Anonymous poster hash: 37234...f2a Det var rette ræva som feis. Hele innlegget ditt er pisspreik. Anonymous poster hash: 1fda1...b07 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå