AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Åh, hode pine og stress er en dårlig combo... klarte å glemme frossenpizza'n igjen i plastposen! Kjøpte den i fem, halv-seks tida, og oppdaga det ikke før et kvarters tid siden. Så nå er den helt sikkert bederva:( Åååh! Dustehjerne! Anonymous poster hash: 039d6...acf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Det går så bra så. Sett den i ovnen. Anonymous poster hash: 178ff...910
Gjest navnelapp Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Bederva? Kvar tek du det frå? Den er kanskje tint, men kjenn på den. Er den framleis kald, som om den låg i kjøleskapet, så legg den i kjøleskapet, og lag den til i morgon. Er den blitt romtemperert så det er jo berre å steike den. Du kan steike den i dag, og varme den opp att i morgon om du ikkje vil spise den no. Å fryse den igjen ville eg ikkje gjort.
Chloe- Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Den er tint, bare. Slik som man tiner masse annen mat før man steker det. Kos deg med pizza!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Neida. Hiv den i frysen. Ikke bederva, skal mer til enn som så. Dessuten skal den stekes og da dauer eventuelle bakterier som har rukket å formere seg. Og dessuten er den så full av konserveringsmidler og kunstige stoffer at det er ikke mye å bederve. Fordelen med ferdigmat. Anonymous poster hash: 1fa5f...824
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Skal heller ikke spises før på lørdag og har hørt man ikke skal fryse dem på ny, men holder jo ikke mer en noen få døgn i kjøleskap. Samboeren min er syk, og jeg skulle bort lørdag og skulle gi han noe enkel middag, også kløner jeg det til. Vil ikke han skal bli matforgifta på toppen av influensa-_- Anonymous poster hash: 039d6...acf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Spis den i morgen og kjøp ny til lørdag, så slipper du å gruble mer på det. Anonymous poster hash: 1fa5f...824
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Spis den i morgen og kjøp ny til lørdag, så slipper du å gruble mer på det. Anonymous poster hash: 1fa5f...824 Vi er studenter, er ikke bare å kjøpe i hytt og pine. Åååh, blir så frustrert over meg selv! En ting er om jeg skulle spist den selv, men når det er noen andre, som er syk på toppen, som skal ha den så vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 039d6...acf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå