AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg fikk PTSD etter et stygt brudd med exen i våres. Og jeg er så lei av å våkne midt på natta og ha ville mareritt. Psykologen min sier at det er hjernen min sin måte å bearbeide bruddet på. Er liksom ikke stort å gjøre. Er det vanlig at dette går over etter en tid? Flere som har erfaring med PTSD? Er veldig slitsomt. Anonymous poster hash: c949b...aba
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Ingen? Anonymous poster hash: c949b...aba
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Det er visstnok en av de psykiske sykdommene som flest blir helt frisk fra om de får riktig hjelp. Anonymous poster hash: 68f9f...ffe
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 PTSD er noe man får etter livstruende hendelser, ikke normale "stygge brudd". Med mindre du har vært i livsfare har nok psykologen ment PTSD med stoooore anførselstegn, og du kommer til å komme over det. Anonymous poster hash: 5036a...50d
Gjest Evans Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 (endret) Jepp, du kan bli HELT frisk Selv om du sikkert alltid vil huske hendelsen som gav PTSD, og det er ikke sikkert minnen vil være gode. Endret 13. november 2013 av Evans
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå