Martine3005 Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg har vært diagnostisert med diagnosen emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, unnivkende pf, sosial forbi, angst og dystemi i 5 år. Jeg har drevet MYE med terapi og har kommet langt, men nå har jeg stoppet opp litt og har vel egentlig funnet ut at alt bunner ut i utrolig dårlig selvtillitt. Jeg har snakket med min terapaut og kommet frem til at jeg kanskje skal lese en bok om det. Jeg er ikke intressert i noe motegreier med mantra som "jeg er en sterk kvinne" og den type ting. Jeg har en del tankespinn og har tidligere prøvd meditasjon uten hell. Er det noen som har noe boktips? (btw, jeg spørr om boktips, ikke medikamenter og andre kurs/terapi, spise sunnere eller trene.... Noen har en tendens til å gi litt mer råd enn nødvendig....Bare så det er sagt!)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 "Å bekjempe lav selvfølelse" av Melanie Fennell fikk jeg anbefalt av min psykolog, som jobber kognitivt, og den hjalp for meg.Anonymous poster hash: 9c6c7...4bb
Sillicious Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Tenk deg glad! av David D. Burns, fantastisk bok! Den har hjuplet meg massemasse
Martine3005 Skrevet 12. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2013 Tusen takk! skal absolutt gå inn for å lese begge!
Cammomille Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Jeg har fått en bok av min psykolog. Den heter "å tenke - fort og langsomt" eller noe sånt. Har lest de to første delene og det er veldig spennende. :-) Har PTSD og emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Link her: http://www.pax.no/index.php?ID=Bok&counter=1913
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå