AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Hei! Jeg har utrolig dårlig matlyst. På skolen smører jeg bare en kneip brødskive med first price smør. Jeg drikker veldig mye melk og sånn... Jeg spiser ikke bra nok og spiser lite grønnsaker.... Har dere tips til god og bra mat til en 12 åring som trenger å spise variert og sunnere? Anonymous poster hash: f7f0d...e35
Sillicious Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 er du samme 12 åring som snakker om at h*n er tynn tro? Snakk med helsesøstra på skolen din.
Demona Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 er du samme 12 åring som snakker om at h*n er tynn tro? Snakk med helsesøstra på skolen din. Jeg er det, men jeg spiser ikke noe heller for å si det sånn. Jeg har ikke variert mat og derfor spiser jeg 2-3 ganger daglig bare
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Lag deg en matpakke som gjør godt også for øynene? Kjøp ett litt spennende brød, kjøp noe saftig kjøttpålegg og pynt med tomat og agurk. f.eks. Eller ta med deg middagsrester. Kneip er jo slettes ikke godt, og når det er bare smør på skjønner jeg godt at det er vanskelig å få i seg. Anonymous poster hash: 3027b...f35
Demona Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Lag deg en matpakke som gjør godt også for øynene? Kjøp ett litt spennende brød, kjøp noe saftig kjøttpålegg og pynt med tomat og agurk. f.eks. Eller ta med deg middagsrester. Kneip er jo slettes ikke godt, og når det er bare smør på skjønner jeg godt at det er vanskelig å få i seg. Anonymous poster hash: 3027b...f35 Takk. Jeg har handlet kjøttpålegg, men jeg syns det ikke er godt egentlig. Må bare prøve meg fram.... Vet ikke, jeg prøver å finne godt brød, men faren min kjøper bare kneip,
Sillicious Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Jeg brukte å ha med meg polarbrød, nå finnes det jo grovere variant også! Og det er jo kjempegodt
Demona Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Jeg brukte å ha med meg polarbrød, nå finnes det jo grovere variant også! Og det er jo kjempegodt Takk
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Kan du ikke bake grove pizzasnurrer, horn med skinke/ost/tacofyll eller matmuffins? Du trenger jo ikke spise skive på skolen. Et annet alternativ kan være wraps med salat og kylling. Anonymous poster hash: 2ccee...01f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå