Gå til innhold

"Liquid/pouring fondant sugar" og "chocolate ripple biscuits"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Skal lage en dessert fra en australsk oppskrift, og der står det at jeg trenger noe som heter "Liquid/pouring fondant sugar", og noe annet som heter "chocolate ripple biscuits". Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse tingene / hva de heter på norsk? Når det kommer til kjeksene tipper jeg vi ikke har noe som er "akkurat det samme" i Norge, men noen som vet om noe som ligner?

Takk!

Anonymous poster hash: 52c9d...58c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tips?

Anonymous poster hash: dbb55...d10
Skrevet

For meg ser de kjeksene ut som de du får på f.eks McDonalds, burger king, diverse kaffesjapper osv.

Gjest navnelapp
Skrevet

Hei!

Skal lage en dessert fra en australsk oppskrift, og der står det at jeg trenger noe som heter "Liquid/pouring fondant sugar", og noe annet som heter "chocolate ripple biscuits". Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse tingene / hva de heter på norsk? Når det kommer til kjeksene tipper jeg vi ikke har noe som er "akkurat det samme" i Norge, men noen som vet om noe som ligner?

Takk!

Anonymous poster hash: 52c9d...58c

Du treng melisglasur og sjokoladekjeks. Kjøp dei kjeks du finn og likar, du treng vel ikkje ha akkurat det merket? Lag melisglasur av melis og vatn, til den er passe tjukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...