Gå til innhold

Desperat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppfattes kanskje som litt desperat, ja. Menmen, dont worry, be happy. Han synes kanskje du er søt på en litt "klossete" måte :)

Håper det!

Hvis du har glemt å skrive noe så ser han nok at det var det det handlet om. Men prøv å få ting inn på en sms neste gang :)

Notert. :)

Ok, men hvordan ble dere kjent, og hvem tok initiativ til blikjentskapet? Har du hørt noe mer fra han?

Har det noe å si hvordan vi ble kjent? Jeg sendte han en sms ut av det blå egentlig.... Sånn det hele startet. Nei, har ikke hørt noe som helst. Jeg kan jo ikke sende noe mer heller for det vil bare gjør vondt verre. Skulle egentlig ønske han bare kunne skrive at han ikke var interessert eller noe sånt. Alt er bedre enn å ikke vite!

Anonymous poster hash: f1ddb...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synes kanskje du er søt på en litt "klossete" måte :)

Ja, det er litt over stokk hvis man ikke kan tåle tre sms`er og litt klossing.

På en måte så er det snakk om sosiale antenner også Men, det er jo ikke snakk om noe såpass alvorlig som sosiale antenner før det er flere tegn på det enn "3 sms`er? hvor den ene inneholder et bilde, et spørsmål man har glemt og et svar på meldingen hans? Haha, da synes jeg at han er litt kløneri selv ;)

Anonymous poster hash: 821a1...0ac

• Liker 2
Skrevet

På en måte så er det snakk om sosiale antenner også Men, det er jo ikke snakk om noe såpass alvorlig som sosiale antenner før det er flere tegn på det enn "3 sms`er? hvor den ene inneholder et bilde, et spørsmål man har glemt og et svar på meldingen hans? Haha, da synes jeg at han er litt kløneri selv ;)

Ikke sant! Ikke ta så alvorlig på det. Synes vi altfor ofte har en tendens til å være seriøse og alvorlige. Det er jo tross alt bare tre meldinger!:)

Skrevet

Har ikke vist noen andre svakhetstegn da.... Dette er første gangen jeg har gjort noe dumt i forbindelse med denne person. Men folk er jo så reddharer i startfasen! Det skal så lite til før de løper med halen mellom beina.... Det er min erfaring i alle fall. Mulig jeg er skadet av tidligere hendelser.

Ikke sant! Ikke ta så alvorlig på det. Synes vi altfor ofte har en tendens til å være seriøse og alvorlige. Det er jo tross alt bare tre meldinger! :)

Ja, det er bare tre meldinger.... To meldinger for mye. :( Har ikke hørt noe ennå. Frykter det verste!

Skrevet

Argh. Mann der ute... SVAR da!!! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe svar.... Tror jeg får bare backe litt unna og heller sende på nytt ute i neste uke hvis jeg ikke hører noe. Hva tror folket? Hvis jeg uansett har mistet han så har jeg jo ingenting å tape.

Skrevet

Nå burde han ha svart, både av emosjonell intelligens og vanlig folkeskikk.

Jeg hadde nok ikke skrevet noe som helst mer, glemt hele hendelsen og gått videre.

:)

Skrevet

Nå burde han ha svart, både av emosjonell intelligens og vanlig folkeskikk.

Jeg hadde nok ikke skrevet noe som helst mer, glemt hele hendelsen og gått videre.

:)

Enig.

Anonymous poster hash: 66aab...3a6

Gjest Sagarmatha
Skrevet (endret)

Oppfattes man som desperat om man skriver 3 smser til noen etter hverandre? Det er ca 20 min mellom hver og de 2 siste inneholder ting jeg føler jeg glemte å skrive i den første. Dette er i bli-kjent-fasen....

Frykter at jeg har ødelagt alt nå!

Ja, kanskje du har det? Behersket avstand lokker ofte mer enn pågåenhet. Av en merkverdig grunn er det altså ikke så interessant for en kvinne (i mitt tilfelle) om du sier du liker henne og vil bli kjent med hun, som det er å ignorere henne i 8 dager. Prøv å ikke skriv mer på en god stund, se hva som skjer.

Evolusjonsbiologisk og psykologisk svært påfallende den der mekanismen.

Endret av Sagarmatha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...