AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Oppfattes man som desperat om man skriver 3 smser til noen etter hverandre? Det er ca 20 min mellom hver og de 2 siste inneholder ting jeg føler jeg glemte å skrive i den første. Dette er i bli-kjent-fasen.... Frykter at jeg har ødelagt alt nå! Anonymous poster hash: f1ddb...f51
Gjest Summers Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Gjort er gjort og spist er spist. Er jo ikke noe du får gjort noe med uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Gjort er gjort og spist er spist. Er jo ikke noe du får gjort noe med uansett. Det er sant, men det svarer ikke på spørsmålet. Anonymous poster hash: f1ddb...f51
Silfen Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Ja, nå blir du singel for resten av livet, for denne tabben kommer for alltid til å sirkulere i kretsene dine. Tough luck.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Ja, nå blir du singel for resten av livet, for denne tabben kommer for alltid til å sirkulere i kretsene dine. Tough luck. Du er hyggelig som alltid. Fint at man alltid får så mange seriøse svar når man oppretter emner her inne. Anonymous poster hash: f1ddb...f51 1
Gjest Summers Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Det er sant, men det svarer ikke på spørsmålet. Anonymous poster hash: f1ddb...f51 Ja, du virket sikkert litt overivrig. Men om du ikke får fyren 3 tekstmeldinger etter hverandre så hadde du ikke fått han uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Ja, du virket sikkert litt overivrig. Men om du ikke får fyren 3 tekstmeldinger etter hverandre så hadde du ikke fått han uansett. Så du mener ikke at det er det avgjørende for om jeg skremmer han bort eller ikke? Anonymous poster hash: f1ddb...f51
Gjest Summers Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Så du mener ikke at det er det avgjørende for om jeg skremmer han bort eller ikke? Anonymous poster hash: f1ddb...f51 jepp
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 jepp Takk for et ordentlig svar! Anonymous poster hash: f1ddb...f51
Despicable Me Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Hmm, tror det kommer litt ann på hvordan du har skrevet meldingene, og hvor ofte du sender mange meldinger etter hverandre uten å få svar 2
Obiola Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Gjør vel ingenting så lenge det ikke er type "hvorfor svarer du ikke"-meldinger. Hvis så lite skulle til for å ødelegge så hadde det vært noe galt uansett. Er vel bare koselig å få meldinger, så lenge du ikke sender masse før du i det hele tatt har fått svar, da kan det ble mas. Er lurt å vente til man får respons 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 Hmm, tror det kommer litt ann på hvordan du har skrevet meldingene, og hvor ofte du sender mange meldinger etter hverandre uten å få svar Gjør vel ingenting så lenge det ikke er type "hvorfor svarer du ikke"-meldinger. Hvis så lite skulle til for å ødelegge så hadde det vært noe galt uansett. Er vel bare koselig å få meldinger, så lenge du ikke sender masse før du i det hele tatt har fått svar, da kan det ble mas. Er lurt å vente til man får respons Har i alle fall ikke skrevet sånne "hvorfor svarer du ikke"-meldinger. Ikke noe i nærheten av noe sånt. Den første meldingen svarte jeg på det han skrev. Den andre spurte jeg om vi skulle treffes og i den tredje sendte jeg bare et bilde av meg selv. Håper jeg ikke har ødelagt det her nå..... Anonymous poster hash: f1ddb...f51
Lagbugdc Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 (endret) Du er hyggelig som alltid. Fint at man alltid får så mange seriøse svar når man oppretter emner her inne.Anonymous poster hash: f1ddb...f51 Men for faen tenk da når du lager en ny tråd, det ser ut som fjortis som laga det. "Hjelp jeg er redd for at han dumper meg bare pågrunn av 3 meldinger etter hverandre" Endret 13. november 2013 av Lagbugdc
Nettinettet Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Er dette en mann du har truffet, eller en som du snakker med via nettdating etc? Har han sett bilde av deg før, eller var dette første gang han så deg?
Nettinettet Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 Men for faen tenk da når du lager en ny tråd, det ser ut som fjortis som laga det. "Hjelp jeg er redd for at han dumper meg bare pågrunn av 3 meldinger etter hverandre" Det er absolutt ingen grunn til å være frekk! Ikke alle kan være like perfekte som deg og oppføre seg slik du vil de skal oppføre seg, for at du skal være fornøyd. Skjærpings!
Obiola Skrevet 13. november 2013 #16 Skrevet 13. november 2013 Har i alle fall ikke skrevet sånne "hvorfor svarer du ikke"-meldinger. Ikke noe i nærheten av noe sånt. Den første meldingen svarte jeg på det han skrev. Den andre spurte jeg om vi skulle treffes og i den tredje sendte jeg bare et bilde av meg selv. Håper jeg ikke har ødelagt det her nå..... Anonymous poster hash: f1ddb...f51 Har i alle fall ikke skrevet sånne "hvorfor svarer du ikke"-meldinger. Ikke noe i nærheten av noe sånt. Den første meldingen svarte jeg på det han skrev. Den andre spurte jeg om vi skulle treffes og i den tredje sendte jeg bare et bilde av meg selv. Håper jeg ikke har ødelagt det her nå..... Anonymous poster hash: f1ddb...f51 Synes det kan være litt søtt om en person jeg holder på med er litt ivrig. Viser jo bare at man er interessert. Det er noe annet enn å være desperat eller masete. Hadde vært veldig rart om du skulle ødelagt noe, men man har lett for å overanalysere og tenke det verste
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #17 Skrevet 13. november 2013 Men for faen tenk da når du lager en ny tråd, det ser ut som fjortis som laga det. "Hjelp jeg er redd for at han dumper meg bare pågrunn av 3 meldinger etter hverandre" Beklager.... Er dette en mann du har truffet, eller en som du snakker med via nettdating etc? Har han sett bilde av deg før, eller var dette første gang han så deg? Vi har ikke truffet hverandre ennå, Er en jeg har hatt et godt øye til på facebook i lang tid, men vi er ikke venner der. Snakker kun på sms foreløpig. Har sett bilde av meg tidligere, men det er sånn teit bilde fra en fest. Så jeg sendte et "normalt" bilde. Synes det kan være litt søtt om en person jeg holder på med er litt ivrig. Viser jo bare at man er interessert. Det er noe annet enn å være desperat eller masete. Hadde vært veldig rart om du skulle ødelagt noe, men man har lett for å overanalysere og tenke det verste Ja, håper ikke jeg har ødelagt noe! Det er i startfasen, så tenker jo automatisk det verste. Han har ikke svart heller..... men gjort er gjort. Kan dessverre ikke gjøre noe med det. Anonymous poster hash: f1ddb...f51
Lady Skrevet 13. november 2013 #18 Skrevet 13. november 2013 Oppfattes kanskje som litt desperat, ja. Menmen, dont worry, be happy. Han synes kanskje du er søt på en litt "klossete" måte
Chouchou Skrevet 13. november 2013 #19 Skrevet 13. november 2013 (endret) Hvis du har glemt å skrive noe så ser han nok at det var det det handlet om. Men prøv å få ting inn på en sms neste gang Endret 13. november 2013 av Chouchou
Nettinettet Skrevet 13. november 2013 #20 Skrevet 13. november 2013 Vi har ikke truffet hverandre ennå, Er en jeg har hatt et godt øye til på facebook i lang tid, men vi er ikke venner der. Snakker kun på sms foreløpig. Har sett bilde av meg tidligere, men det er sånn teit bilde fra en fest. Så jeg sendte et "normalt" bilde. Anonymous poster hash: f1ddb...f51 Ok, men hvordan ble dere kjent, og hvem tok initiativ til blikjentskapet? Har du hørt noe mer fra han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå