Gå til innhold

Hater å være singel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært singel i 5 mnd og liker det overhodet ikke. Det er ensomt og jeg savner fysisk kontakt og noen å dele alt med. Ikke får jeg spesielt mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn heller. Har vært med én annen mann siden, men han var ikke like interessert som meg.

Hvor lang tid tar det før man "klarer" seg selv? Vil jeg bli vant til denne singeltilværelsen? Det er som om jeg ikke husker hvordan det var å være singel. Var sammen med eksen i fire år...

Flere i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 6c395...fe8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg langvarig singel, men hos meg går det i perioder. Av og til savner jeg å ha noen, mens andre ganger er det godt å være alene.

Hva gjør du om dagene og når du er alene?

Anonymous poster hash: a4ddd...b20
Skrevet

Nå er jeg langvarig singel, men hos meg går det i perioder. Av og til savner jeg å ha noen, mens andre ganger er det godt å være alene.

Hva gjør du om dagene og når du er alene?

Prøver å finne på ting med venner, men føler meg ofte ensom. Ellers er jeg opptatt med skole og jobb.

Gjest badeand1
Skrevet

Var sammen med eksen i fire år og 4 måneder og ble singel for ett år siden. It sucks! Men man blir vant til det. Savnet etter en kjæreste/forelskelse er stort da.

Gjest Grapefrukt
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste. Prøv å føl deg ensom i flere år du :grine:

Men seriøst, prøv å tenk på dette som en mulighet til å lære deg å trives på egenhånd. En sjanse til å finne deg hobbyer og slikt på egenhånd. Singellivet gir store muligheter til å skaffe seg høyere grad av selvinnsikt og jobbing med personlighet, kropp ol. (ikke si meg i mot for ellers har jeg ingen argumenter når jeg prøver å finne det positive med å være alene :opplyser:)

Håper det ordner seg TS, du blir vandt til følelsen etter hvert!

• Liker 7
Skrevet

Den ene man egentlig eier og har er seg selv. Det er derfor litt viktig å lære seg å fungere alene, sosialt, følelsesmessig og intellektuelt. Man kan ikke gå ut fra at venner og kjærester er der livet ut, dessverre.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste. Prøv å føl deg ensom i flere år du :grine:

Men seriøst, prøv å tenk på dette som en mulighet til å lære deg å trives på egenhånd. En sjanse til å finne deg hobbyer og slikt på egenhånd. Singellivet gir store muligheter til å skaffe seg høyere grad av selvinnsikt og jobbing med personlighet, kropp ol. (ikke si meg i mot for ellers har jeg ingen argumenter når jeg prøver å finne det positive med å være alene :opplyser:)

Håper det ordner seg TS, du blir vandt til følelsen etter hvert!

Takk for svar. Du har rett. Det er jo en fin mulighet. Det er bare så kjedelig å føle seg så bitter når man føler man ser lykkelige par overalt :sukk:

Gjest Grapefrukt
Skrevet

Takk for svar. Du har rett. Det er jo en fin mulighet. Det er bare så kjedelig å føle seg så bitter når man føler man ser lykkelige par overalt :sukk:

Ja det er sant. Ser også bare lykkelige par rundt meg, men det er ikke noe vits å tenke på det. For man får kanskje ikke gjort noe med det nå uansett. Om en stund vil du nok føle deg litt bedre :hug: Og plutselig møter man noen (Håper jeg).

Skrevet

Ta tak i bitterheten og så vil du se at ting blir enklere bare da :) Og hvis du etter et halv år føler at du har gjort den jobben du må gjøre med deg selv og alle aspekter av livet ditt er slik du ønsker (du trenger ikke en kjæreste for å det bedre i livet ditt, men for å bli litt lykkeligere) så er det bare å sette i gang og lete etter den rette for deg.

Skrevet

Jeg har vært singel i 10 mnd nå, etter et forhold på litt over 3 år. I begynnelsen syns jeg det var helt forferdelig å være alene, var helt desperat etter å møte noen. Men nå som jeg har vært alene en stund, funnet meg egen leilighet og skapt meg et liv alene, syns jeg egentlig det går ganske greit! Jeg har selvfølgelig dårlige dager innimellom, men de kommer sjeldnere og sjeldnere. Var veldig langt nede på den tiden, så det er deilig å kjenne at jeg klarer meg selv og er selvstendig. Jeg har lært meg å bli mer glad i meg selv og trives i mitt eget selskap. Nå er jeg glad for at jeg ikke møtte noen med en gang, siden jeg hadde et stort behov for å jobbe med meg selv og få selvtilliten tilbake:)

Jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke savner en kjæreste, men det er jo litt spennende vente på at noen plutselig kan dukke opp når som helst.

Det blir bedre etterhvert :) Kos deg og nyt alenetiden, for plutselig står han der ;)

• Liker 2
Skrevet

Bedre å være singel enn å være i et forhold med et utro svin. Menn klarer jo ikke være trofaste, da er det myyyye bedre å være alene!

Anonymous poster hash: 6e9e7...7c9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har vært singel for hele livet. Begynner å føle at jeg trenger ei partner snart. Det er så ufattelig kjedelig å bare game etter jobb. Jeg er lite aktiv å være med på bylivet, siden det er bare så lame å kast bort penger på drikke som enten kommer igjennom spy eller urin.

• Liker 1
Skrevet

Prøv og vær singel i 24 år. Til tider er ensomheten ekstremt,

det svir når du ser alle rundt deg er lykkelige( men dem er egentlig ikke det, det er bare noe man tror, alle har sine ting og stri med.).

Anonymous poster hash: 84565...9ec

• Liker 1
Skrevet

Har selv hvert singel i omtrent 1 måned nå, etter et forhold som varte i 2 og et halvt år. Har kommet meg veldig godt vil jeg si, kanskje fordi det var jeg som ville ut av forholdet.

Savner selvfølgelig å sove med en ved min side pg slike ting.
Men jeg lever i troen på at det dukker opp en mann en dag, når jeg minst venter det. Har ingen hastverk, kjenner jeg ikke er helt klar for å hoppe i seng med noen riktig enda.

Jeg er kanskje litt "ondsinnet" jeg å, missliker veldig å se at andre er lykkelige når ikke jeg selv er det :sinna:

Skrevet

Har vært singel i ca tre måneder etter fem års forhold og jeg har bare èn ting å si: BLÆ!

Jeg hater å være singel, så jeg var kjapp ute med å date menn igjen. Til nå har jeg bare truffet en fyr da, to ganger. Det tar litt tid for hver gang jeg får møte han da jobben hans tar mye tid + avstanden. Men jeg håper det kan bli noe mer med han etter hvert. Hvis ikke, så har jeg noen andre i tankene. Jeg håper ikke jeg er singel om ett år. Er så kjærestesyk at jeg til og med drømmer om at jeg har en kjæreste som jeg kysser med osv.

Savner nærheten. Bare det å ha noen å støtte seg til, en man kan fortelle alt til og føle seg 100% trygg med. Savner den følelsen av å "komme hjem til kjæresten min, fordi det er her jeg føler meg hjemme".

Anonymous poster hash: 8ebcf...140
Skrevet

Er det noe gøy å forelske seg i en fremmed da? Burde dere ikke heller spare forelskelsen til en dere kjenner og liker spesielt godt? Å være forelsket er kanskje det mest skadelig ett menneske kan være, ingen annen tilstand for tilsynelatende friske mennesker til å gjøre dårlige vurderinger og idiotiske valg.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært singel i 5 mnd og liker det overhodet ikke. Det er ensomt og jeg savner fysisk kontakt og noen å dele alt med. Ikke får jeg spesielt mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn heller. Har vært med én annen mann siden, men han var ikke like interessert som meg.

Hvor lang tid tar det før man "klarer" seg selv? Vil jeg bli vant til denne singeltilværelsen? Det er som om jeg ikke husker hvordan det var å være singel. Var sammen med eksen i fire år...

Flere i samme situasjon?

Hvis du hater å være singel er jo dette i bunn og grunn selvhat. Å ønske seg kjæreste er greit nok, men hvis livet er uutholdelig alene har man virkelig en jobb å gjøre i forhold til interesser og det å trives i sitt eget selskap. Lærer man denne kunsten vil livet blir mye enklere, også den dagen man skal inn i et forhold igjen.

• Liker 2
Skrevet

Bedre å være singel enn å være i et forhold med et utro svin. Menn klarer jo ikke være trofaste, da er det myyyye bedre å være alene!

Anonymous poster hash: 6e9e7...7c9

Nei? :-( da skal jeg slutte med å se meg rundt etter potensielle menn!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...