Gå til innhold

Bare tomme ord?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr overøser meg med komplimenter og gode ord, i tillegg til å tafse på kroppen min når vi møtes. Han er ikke redd for å fortelle at han fantaserer om meg eller drømmer om meg når han sover, og går heller ikke av veien for å fortelle hva han vil gjøre med meg eller be om å få "på kanten"-bilder.

Høres det ut som han er interessert, eller er det bare tomme ord? Vi treffes veldig sjelden. Jeg føler jeg har tatt initiativ til å "utføre" det han "hinter" om i praksis (blant annet ved å sende en sms og si at jeg ligger klar i senga - han likte det svært godt, men var forhindret fra å komme, og har ikke hatt anledningen siden.) Er det forståelig at jeg tenker han har lyst? Hva er det som holder han igjen? (Vi møttes gjennom hans jobb, der han hadde en rolle og jeg en annen - kan det være han er redd for å blande dette? Han nevnte en gang at han ikke ville blande "business og pleasure", men ved en senere anledning ga han uttrykk for at dette ikke gjorde noe.) Jeg er forvirret. Hva kan jeg gjøre for at han skal få ut fingeren? (Eller er jeg innbilsk?)

Anonymous poster hash: 5f929...cee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg unna han der, du vil bare bli brent!

Anonymous poster hash: 48da3...e50
Skrevet

Hold deg unna han der, du vil bare bli brent!

Anonymous poster hash: 48da3...e50

Huff.. Det er liksom så vanskelig å gi slipp! Jeg skjønner ikke hvorfor han tross alt har nedlagt så mye "energi" og gitt meg så mye oppmerksomhet hvis han ikke vil noe.

Skrevet

For meg høres det ut som han holder deg på gress, altså holder deg varm til han virkelig får tid til/med deg. Du skriver at dere ikke treffes så ofte. Er det sannsynlig at dere vil få mulighet til å treffe hverandre oftere i fremtiden?

Skrevet

Høres ut som han kun er ute etter sex. Menn som er oppriktig interessert bruker ikke seksuelle hint for å få kontakt, slike ting venter de med til de har blitt kjent mentalt (i mangel på et bedre ord).

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som han kun er ute etter sex. Menn som er oppriktig interessert bruker ikke seksuelle hint for å få kontakt, slike ting venter de med til de har blitt kjent mentalt (i mangel på et bedre ord).

+1!

Masing etter på kanten-bilder = rød alarm.

Skrevet

+1!

Masing etter på kanten-bilder = rød alarm.

Men vi kjente hverandre fra før av.. Dessuten er det slettes ikke bare seksuelt ladede meldinger som kommer fra han, det kan også være "hverdagslige" og/eller omtenksomme. Han begynte flørtingen en liten stund etter det ble slutt med kjæresten gjennom to år. De hadde også sett svært lite til hverandre - og det var vel "hovedgrunnen" til at det ble slutt. Endrer denne informasjonen på noe? Og hvis han kun er ute etter sex; hvorfor gjør han ikke noe med saken da?

Skrevet

Av erfaring ser jeg at seriøse menn skiller seg fra de useriøse (som gjerne vil gi inntrykk av å være seriøse) nettopp ved å vente med å introdusere sexsnakk til de har blitt godt kjent innenfor en ramme hvor begge parter er enige i at det er noe å satse på. At dere kjenner hverandre fra før endrer ikke min mening. Jeg forstår at du gjerne vil at hans utspill skal være ektefølt men ingen av de jeg har hatt seriøse forhold til har brukt sex så tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...