AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg og flørten min klemmer bestandig når vi møtes. Før vi begynte å flørte, tenkte jeg at han var en utrolig god klemmer. Han klemte passe hardt, og passe lenge. Jeg synes fremdeles det er godt å klemme ham og å kjenne de sterke armene hans holde rundt meg, men i det siste har jeg inntrykk av at han trekker meg hardere/tettere inntil seg, og holder meg der. Sikkert teit spørsmål, men jeg kan ikke noe for at jeg lurer; Når du som mann trekker en jente tett inntil deg, hva vil du oppnå da? Er det en slags nytelse for deg? For min del blir som sagt ikke klemmen noe bedre... Anonymous poster hash: e6ffe...375
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Det er vel ikke noe som trenger å overanalysieres. Jeg klemmer de jeg har blitt veldig glad i hardere. Anonymous poster hash: 8284f...781 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 hvordan folk klemmer og hvorfor veit jeg egentlig ikke. men en av mine aller beste venner er en sinssykt god klemmer! man kjenner at han virkelig bryr seg når han gir deg en klem i motsetning til når du treffer en person å bare gir en sånn "hei" klem
Gjest Mupsi Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Jeg er ikke så fryktelig glad i klemming sånn på generell basis selv, men vil vel si at hvis noen holder deg lenger og hardere er det fordi de bryr seg mer, og vil gjerne ha deg så nær som mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå