AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Kan man få kreft på leppene? Og hvordan vil det arte seg? Mener hvordan skille det fra munnsår? Anonymous poster hash: bf827...c8e
Chloe- Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Det starter som oftest med en diagnose kalt hypokonderi. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Hvorfor så frekt svar????????Anonymous poster hash: cff87...a94 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 just fucking google it! Anonymous poster hash: 8702d...228 2
Millimani Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Rapportere? Man kan få kreft på leppene ja, det er hudkreft det 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Det starter som oftest med en diagnose kalt hypokonderi. Er du helt fjern? Det er faktisk et vanlig sted å få hudkreft. Anonymous poster hash: d8bbb...7f9 2
annev Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Spørsmålet var vel heller, hvordan hun kunne skille det fra vanlig munnsår? ?? Ikke denne drittrn som blir skrevet som tåpelige svar:-( 1
Sillicious Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Eneste som kan svare på det er vel en lege. Jeg har aldri hørt at det er en normal plass å få kreft da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå