AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Har vært på besøk hos hverandre 3 netter og har hatt sex alle gangene, opptil flere ganger daglig. Var litt forsiktige i begynnelsen men jeg sugde han en av de siste gangene vi hadde sex. Virket som han likte det. Han er litt forsiktig av seg og vil ikke presse seg på. Men jeg vil så gjerne at han skal slikke meg! Mens han fingrer meg samtidig. Hvordan kan jeg si det? Evt spørre om hvorfor han ikke gjør det. Om han ikke liker det..Anonymous poster hash: d099b...a3b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Du får spørre han om han vil da vettu Vi kan jo ikke vite hvorfor han ikke har gjort det enda. Enten så liker han det ikke, eller så har han aldri gjort det, eller så lukter du vondt, eller så tror han at du ikke liker det, eller så er det en helt annen grunn. Anonymous poster hash: 4e8c5...292 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Jeg går kun ned på jenter jeg er i forhold med. Mange jenter lukter ille i vaginaen og man vet aldri hva man møter, før man stuper ned der. Jeg ville aldri ha slikket en jente tredje gang vi har sex. Prøv heller kanskje 30.gangen... Anonymous poster hash: db18e...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Bare si at du kunne tenke deg å prøve det med han, og vent på et eventuelt svar.Anonymous poster hash: f3366...c7f
Gjest Mupsi Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Hva skjer med kommunikasjon mellom folk? Si hva du lengter etter, han er sikkert ikke synsk.
Gjest Heartbeat Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Bare sleng rumpa ned i fjeset hans og ta en 69, så finner du fort ut om han tenner på det eller ikke
Gjest Houdini Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 - han liker ikke lukten/smaken av underliv - han tenner ikke på kvinnelige underliv - han synes du har for lite hår/for mye hår - kanskje du har en eller annen greie der nede som gjør at det lukter "fisk" Snakk med ham ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå