Gå til innhold

T by Alexander Wang - skjørt


Jolene

Anbefalte innlegg

Er det noen som har dette skjørtet som vil gi meg en tilbakemelding? Vurderer å kjøpe det fordi det ser så deilig ut, samt at det har den rynkeeffekten som jeg synes var stilig. Egentlig så pleier jeg ikke å legge så mye penger i et skjørt og derfor lurte jeg på om noen fra KG har det skjørtet? Er det god kvalitet? Er det verdt pengene?

HER er link til skjørtet

(Svar om at dere aldri ville brukt så mye penger på et skjørt ol, trenger jeg ikke)

Endret av Gitte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tre og jeg har brukt dem mer enn jeg noensinne har brukt noen andre skjørt i hele mitt liv. Jeg bruker de på fest, til hverdags og på jobb. Jeg får alltid komplimenter når jeg bruker dem og de er veldig komfortable. Det eneste problemet er at de to jeg har i samme stoff som du linker til sklir opp når jeg går, så jeg blir litt irritert når jeg går til og fra jobb. For meg kunne de kostet det dobbelte og jeg hadde kjøpt dem uansett, da jeg har brukt dem så mye at det ble verdt prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin, men syntes kanskje stoffet var litt rart. På bildene ser jeg såvidt forskjell om det er bakside eller forside som er tatt bilde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre og jeg har brukt dem mer enn jeg noensinne har brukt noen andre skjørt i hele mitt liv. Jeg bruker de på fest, til hverdags og på jobb. Jeg får alltid komplimenter når jeg bruker dem og de er veldig komfortable. Det eneste problemet er at de to jeg har i samme stoff som du linker til sklir opp når jeg går, så jeg blir litt irritert når jeg går til og fra jobb. For meg kunne de kostet det dobbelte og jeg hadde kjøpt dem uansett, da jeg har brukt dem så mye at det ble verdt prisen.

Så de sklir opp altså? Regnet vel egentlig med det, men er jo greit å vite om før jeg evt kjøper de :) Hvordan vil du si at de er i størrelsen, små/store/normale?

Hvilke andre typer er det du har som evt ikke glir opp, noen forslag til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det gråmelerte som kom først som er i et litt annet stoff, mindre shiny enn de andre. Det finnes et sort i et litt likt stoff, litt "slappere" i fasongen, og ett som er shiny og veldig stretchy. Størrelsen kommer litt an på hvor høyt du har det i livet og hvilken kroppsfasong du har. Jeg har hørt at noen synes strikken i livet blir veldig stram, men jeg har rektangelfasong og synes allikevel ikke min vanlige størrelse blir stram i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe om hvordan det jeg linket til blir, altså mtp størrelsen? Jeg har timeglassfgasong, så pleier ikke å ha noen problemer med størrelser sånn sett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ser sykt fine ut... Litt over mitt budget, men jeg hadde definitivt innvestert i et om jeg hadde penger! Det finnes veldig mange kopier i kjedebutikkene nå da. Men kjøpte et fra Nelly til 130 kr, og stoffet var så tynt at det viser frem hver minste antydning til kroppsfett/sømmer man har under, så ville heller gått for Alexander Want sitt, som jeg tror er tykkere i stoffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker mitt! Signere hun over; bruker det til enhver anledning, har aldri brukt et skjørt så mye som T by Alexander Wang. Absolutt verdt pengene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe om hvordan det jeg linket til blir, altså mtp størrelsen? Jeg har timeglassfgasong, så pleier ikke å ha noen problemer med størrelser sånn sett :P

Jeg trooor det er det jeg har, og det er da altså normalt i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra med så mange tilbakemeldinger! Skal innover til oslo snart for å så på skjørtet nemlig, da er det greit med erfaringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjørtet i svart men i et mindre grovt stoff enn det du har linket til ser det ut som. Veldig fornøyd og har ikke hatt problemer med at det sklir opp. Synes jeg må bruke "shapewear" på mange andre trange skjørt men med dette går det helt fint uten pga draperinger og det doble stoffet.

Jeg er en str 40 hos HM og valgte str M, det er litt trangt i livet men syntes L ble litt for løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vel egentlig bestemt meg for å kjøpe det, dersom det sitter bra på meg. Tusen takk for alle tilbakemeldinger, med studentøkonomi så har jeg ikke lyst til å gjøre bomkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det i grått og liker det veldig godt, men er enig i at det kan skli litt opp når en går. Jeg er en mediumstørrelse, og medium i skjørtet passer flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det :) Har brukt masse, både på kveldstid med pumps og en pen topp, og med ballerina når det er vår.

Har riktignok ikke vært flink nok til å vaske forsiktig, har krympet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lange er de? Synes de ser litt kjerring-lange ut....



Anonymous poster hash: ebc11...227
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lange er de? Synes de ser litt kjerring-lange ut....

Anonymous poster hash: ebc11...227

Du kan jo bestemme lengden selv ved å krølle det opp eller ned. Kjerringlengde er det så absolutt ikke når man ønsker en klassisk pen stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? 1400 kr for det der? Syns det ser ut som et helt vanlig svart skjørt.

Men, men.. Hver sin smak :)

Viser til HI:

"(Svar om at dere aldri ville brukt så mye penger på et skjørt ol, trenger jeg ikke)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...