AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Noen som har opplevd det før? Altså at de vanlige krampene og murringene plutselig ikke dukker opp lenger? Har hatt min første mens nå uten smerter, uten løs mage, symptomfri. Lurer nesten på om jeg bare blør for morroskyld. Anonymous poster hash: 950a1...6ac
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Ikke klag Nei, det gjør jeg virkelig ikke. Har til nå hatt hemmende smerter så dette er en veldig bisarr opplevelse for meg. Anonymous poster hash: 950a1...6ac
Hirondelle Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Nei, det gjør jeg virkelig ikke. Har til nå hatt hemmende smerter så dette er en veldig bisarr opplevelse for meg. Anonymous poster hash: 950a1...6ac Jeg har endometriose, og pleier som regel å ligge 15 av 30 dager av mnd (når jeg ikke er på p-piller) strak ut på paralgin forte. En måned opplevde jeg også å ikke få smerter. Dette var før jeg flyttet hjemmefra, og jeg SKREK på badet fordi jeg hadde fått mensen uten å merke det(en skrekkblandet fryd-skriking altså). Mamma trodde jeg holdt på å dø på badet så hun kom stormende inn. Vi fikk totalt latterkrampe sammen, blikket hennes da hun stormer inn på badet og jeg sitterpå do med buksene på knærne og en tampong i hånden.... (Det skal sies at smertene mine kom tilbake neste mens da.... Men den ene gangen var jo veldig ålreit.) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå