kiimainen teini Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Noen som har opplevd dette? Det har skjedd meg 2-3 ganger i løpet av dette året, sist gang i forrige uke. Ikke det at jeg klager, men det er litt pinlig når det skjer ute blant folk.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 He he sånn kan jeg få i drømme:-)Anonymous poster hash: 87cd1...b23
Sillicious Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Ååh, I wish! Hvordan sammenheng skjedde det i? Nysgjerrig!
kiimainen teini Skrevet 12. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2013 Ååh, I wish! Hvordan sammenheng skjedde det i? Nysgjerrig! Det har skjedd én gang mens jeg ventet på bussen, heldigvis tror jeg ingen la merke til det. De andre gangene har skjedd mens jeg har sittet og spilt data, og det var ikke spesielt opphissende spill. xD
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 helt uten å ta på deg selv? Anonymous poster hash: c16b3...18b
kiimainen teini Skrevet 12. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2013 helt uten å ta på deg selv? Anonymous poster hash: c16b3...18b Ja, helt uten berøring, og uten å være spesielt opphisset i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Jeg har opplevd det flere ganger, men det er alltid når jeg anstrenger kroppen på en eller annen måte, dvs underkroppen. Men uten å være opphisset. Har f.eks fått det flere ganger i bassenget når jeg svømmer og bena jobber hardt, og vært nære på hvis jeg trener og henger med overkroppen og trekker bena opp foran meg.. Anonymous poster hash: 2c618...e0f 1
Sillicious Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Aah, ja! Siden hun over nevner svømming. Jeg får faktisk spontanorgasme når jeg trener magen med det apparatet der du henger med bena og trekker de opp! Er det flere som opplever dette med denne øvelsen?!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Aah, ja! Siden hun over nevner svømming. Jeg får faktisk spontanorgasme når jeg trener magen med det apparatet der du henger med bena og trekker de opp! Er det flere som opplever dette med denne øvelsen?! Ja, det var den jeg siktet til over her - svømme fort og trekke opp bena når jeg henger fra det stativet gjør noe med underlivsmuskulaturen min, visstnok... Anonymous poster hash: 2c618...e0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå