Gjest AryaKillie Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Hei... Jeg har fått soppinnfeksjon etter et par dager med penicillin. Har fortsatt en uke igjen av kuren. Kan jeg behandle soppen nå eller bør jeg vente til penicillinkuren er over?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Hei... Jeg har fått soppinnfeksjon etter et par dager med penicillin. Har fortsatt en uke igjen av kuren. Kan jeg behandle soppen nå eller bør jeg vente til penicillinkuren er over? Jeg ville ventet til du er ferdig med kuren, ellers kan soppen bare komme tilbake. Like greit å bare ta alt med en gang etter hele kuren. Anonymous poster hash: d26f0...dbc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Kjøp canesten krem på apoteket som du smører på sånn at det ikke blir for ille. Hadde gjort det selv ihvertfall. Anonymous poster hash: 62f47...6a0
Gjest AryaKillie Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Ja krem har jeg. Er veldig sår så tror jeg bruker den til jeg kan ta vagitorien. Er forresten gravid i uke 36 så sopp er ikke så uvanlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå