mariie Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Hei! Noen som vet når de svenske butikken begynner å ha "julemat" i kundeavisene sine?
Gjest Funky Punk Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Kommer an på hva du anser som julemat det. Jeg var der i går og handlet juleskinke, prinskorver, karbonadedeig (til kjøttboller) osv
mariie Skrevet 12. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2013 Kommer an på hva du anser som julemat det. Jeg var der i går og handlet juleskinke, prinskorver, karbonadedeig (til kjøttboller) osv Ja var det jeg tenkte på.. julepåleggene, julegodisen, julemusten etc
Gjest Funky Punk Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Det var en del sylte og slikt der. Så ikke hva som fantes av godteri, men vil tro at det har kommet i butikkene der nå mtp at det også har begynt å komme i butikker i Norge.
mariie Skrevet 12. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2013 Det var en del sylte og slikt der. Så ikke hva som fantes av godteri, men vil tro at det har kommet i butikkene der nå mtp at det også har begynt å komme i butikker i Norge. Å i dag kom tilbudskatalogen som varer tom 24.11 på http://www.nordbysupermarket.se/ mange gode tilbud der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå