Gå til innhold

Det renner av brystet mitt.


monja

Anbefalte innlegg

:o Det har alt begynt å renne fra det ene brystet mitt. Ikke hele tiden, men når det først skjer kommer det ganske mye. Oppdaga det første gang for noen uker siden da jeg fant mystiske flekker på lakenet, og så har det skjedd noen ganger til. Nå har jeg sittet her i omtrent en halvtime og det har alt kommet gjennom toppen min. Jeg så det ikke før nå bare.

Jordmor sa at hos noen starter produksjonen av råmelk tidligere, men jeg synes det er vel tidlig, er bare 19+5, men er det flere som har erfart det samme?

*sette meg i veikanten neste gang melkebilen kjører forbi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp. forrige gang begynte det veldig tidlig. husker ikke akkurat når, men jeg trodde ikke at det var det de første gangene og kunne ikke skjønne hvor flekkene kom fra. så da er det nok bare og vente på melkebilen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er helt normalt. Hadde sånn med begge barna mine, spesielt når jeg lå på siden og den ene puppen kom i klem. Har ikke begynt enda i dette svangerskapet, men det kommer vel. Har noe størknet hvitt i hullet på brystvorten hele tiden, som jeg peller bort, så det er vel underveis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg har også "produsert" en stund. Kommer gjerne en dusj om natta, og hvis jeg står med armene i kors over brystet. Passer på å ha godt polstrete BH'er nå, slik at det ikke skal oppstå noen pinlige episoder på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...