Gjest Åleine..... 0 0 Skrevet 6. mai 2004 #1 Del Skrevet 6. mai 2004 Regnes det som sorg? Er det et akseptert sorg? Å savne en å dele livet med...................... SÅ sliten av å måtte takle både medgang og motgang alene........ :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair 0 0 Skrevet 6. mai 2004 #2 Del Skrevet 6. mai 2004 Klart det er sorg. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 0 0 Skrevet 6. mai 2004 #3 Del Skrevet 6. mai 2004 Ja, er nok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MunichMachine 144 0 Skrevet 13. mai 2004 #4 Del Skrevet 13. mai 2004 Men jeg vil heller kalle det savn. For det er jo det du föler, og da må jo det med rette kalles nettopp det. Det er jo en meget tynn grensen mellom savn og sorg, da mange opplever det slik. Men sorg er teknisk sett når du har mistet noe og närer sorg for dette. Så hvis man har mistet sin samboer, vil det si at vedkommende er död eller at det er brudd. Det kan med rette kalles sorg. Men når man mangler noe er det savn. Jeg föler med deg og gir min empatis vinger for å varme deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity 198 0 Skrevet 13. mai 2004 #5 Del Skrevet 13. mai 2004 Definisjonen på sorg: dyp, varig smerte i sinnet. Dermed er også savnet av en samboer man aldri har hatt feks, en sorg.. Det handler ikke kun om å ha mistet noe(n) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni 0 0 Skrevet 14. mai 2004 #6 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg forstår deg godt. Det er ikke lett å være alene og selv om man har venner kan man føle seg alene. Lykke til, jeg håper du finner noen å dele medgang og motgang med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå