AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg gikk på Cerazette i ca to år men sluttet for ca en mnd siden fordi jeg var lei av at psyken min var helt på tverka. Jeg mistet mensen helt mens jeg gikk på dem og var veldig spent på hvordan det kom til å utarte seg etter pilleslutt. Jeg har hatt noe som med litt godvilje kan kalles en menstruasjon da jeg blødde litt i ca 7 dager. Men greia er at jeg blødde veldig lite til meg å være, og dessuten har jeg småblødd og hatt brun utflod nesten hver dag de siste ukene. Noen flere som har opplevd at syklusen blir helt skakkjørt etter slutt på Cerazette? Ordnet det seg etterhvert og hvor lang tid tok det i såfall? Anonymous poster hash: 4312a...423
Sillicious Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Gi det litt lengre tid, neste mens skal gå som normalt og da skal det stabilisere seg.
Adelia Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Ja, alt gikk galt. Først blødde jeg mer eller mindre i 2-3 uker. Deretter så gikk det nesten 3 måneder før jeg fikk mensen.. Og etter det gikk det sakte men sikkert tilbake til normal syklus. Så det kan ta tid
radioactive Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Har akkurat sluttet på Cerazette selv. Sluttet på søndag og idag(!?) fikk jeg første blødning.. Håper den går tilbake til normal syklus fort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå