Gå til innhold

2-3 dagers "syden"tur?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg skulle gjerne tatt oss en tur til varmere strøk i desember-januar, men har bare mulighet til å være borte maks 3-4 dager. Går det alikevel ann å dra til et varmt sted eller finnes det bare storbyturer på den lengden?

Hadde satt kjempestor pris på svar, er ikke så flink til å søke etter sånt. Gjerne også tips:-)

Anonymous poster hash: b65a4...5aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten og jeg skulle gjerne tatt oss en tur til varmere strøk i desember-januar, men har bare mulighet til å være borte maks 3-4 dager. Går det alikevel ann å dra til et varmt sted eller finnes det bare storbyturer på den lengden?

Hadde satt kjempestor pris på svar, er ikke så flink til å søke etter sånt. Gjerne også tips:-)

Anonymous poster hash: b65a4...5aa

Da må du bruke rutefly, Middelhavsområdet er varmere enn Norge men badetempraturer er det ikke på den tiden. Så hvis dere søker det må dere lenger, feks Kanariøyene. Hit går det ikke daglige direkte rutefly.

Ønsker dere direkte så fly Qatar ganske mange dager hver uke, så mulig å komme seg til Gulfen, er vel rundt 8 timers tur.

Skrevet

Las Palmas på Gran Canaria er vel det eneste jeg kommer på sånn i farta. Sjekk flybilligst.com for enkle grafer med flypriser og dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...