Kittykat Skrevet 6. mai 2004 #1 Del Skrevet 6. mai 2004 Noen tips til det? Jeg har i det siste begynt å svette noe forferdelig. Helt ut av det blå kan jeg plutselig begynne å svette og på 1-2-3 så er klærne jeg har på meg våte av svette. Jeg trenger ikke å anstrenge meg en gang, det er det verste av alt. En tur ned på butikken f eks....uff.......Svetten renner som bare det i ansiktet m.m. Kvelden/natten er faktisk verst. Når det er kveld så begynner jeg å svette. helt plutselig. Så skal jeg ligge meg og etter 5 minutter er lakenet og dynen våte av svette. Det er som å være i en badstue hele tiden, men små pauser innimellom. Det hjelper ikke å ha altandøren eller vinduer åpne virker det som. Antiperspirant hjelper ikke lenger. Den eneste som funket for meg har de sluttet å selge tydeligvis pga Sterilan crystal. Crystal har jeg prøvd, men med dårlig resultat. De forskjellige sterilan roll-on fungerer også dårlig for meg. Da står jeg igjen med ingenting. Jeg gir opp snart. Jeg hadde ikke dette problemet før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2004 #2 Del Skrevet 6. mai 2004 Noe du har gjort som kan ha forråsaket svettingen? begynt å trene? leve sunt? Man svetter nemlig mer når man er i god form....(Åsso virker det som om veldig overvektige mennesker svetter en del...??) Selv bruker jeg aluminumsklorid fra apoteket...Den redder min dag! Yerka skal også hjelpe. (Den har jeg ikke fått prøvd selv, men den skal visst være god) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg er overvektig etter 3 svangerskap, men holder på med slanking og gå over til sunt kosthold og kutte ned/kutte ut brus, snop osv osv. Jeg kan ikke trene eller mosjonere pga dårlig rygg. Jeg har planer om å begynne å svømme e.l. når jeg har klart å gå litt ned i vekt og ryggen kanskje blir bedre av det. Ryggproblemene er kommet som følge av overvekt. Men dette begynte helt plutselig for et par uker siden. Jeg synes det er direkte ekkelt og går snart ikke ut døren. Men det er vel overvekten som er årsaken til det og da, kanskje. Satser på at det roer seg litt ned da etter å ha gått ned litt i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. mai 2004 #4 Del Skrevet 6. mai 2004 Yerka er helt genial mot svette, men litt tøff mot huden, så ikke bruk mye. Svette kan for øvrig være symptom på utrolig mye rart, så jeg tør ikke å begynne å gjette, men legen er gjerne et hett tips når du plutselig får noe du ikke har hatt før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #5 Del Skrevet 6. mai 2004 Har du feber? Svettingen er jo vanligvis noe kroppen gjør for å kjøle seg ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #6 Del Skrevet 6. mai 2004 deodorant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mai 2004 #7 Del Skrevet 6. mai 2004 Yerka er helt genial mot svette, men litt tøff mot huden, så ikke bruk mye. Enig. Bruker Yerka selv, men prøver å ha pauser innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 6. mai 2004 Har ikke feber nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 6. mai 2004 deodorant Bruker det. Hjelper ikke noe særlig det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 6. mai 2004 #10 Del Skrevet 6. mai 2004 Det første som falt meg inn var hetetokter, som man får i overgangsalderen.. nå vet ikke jeg hvor gammel du er da.. og når jeg tenker meg om, så vet jeg ikke helt når overgangsalderen begynner heller....hehehe.. Ellers så kan kraftig svette som dukker opp plutselig være symptom på alvorlige sykdommer - jeg husker ikke nøyaktig hvilke, men jeg ville i det minste ringt til legekontoret og spurt hva de syns om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #11 Del Skrevet 6. mai 2004 Ellers så kan kraftig svette som dukker opp plutselig være symptom på alvorlige sykdommer - jeg husker ikke nøyaktig hvilke, men jeg ville i det minste ringt til legekontoret og spurt hva de syns om saken. det som faller meg inn da, er stoffskiftet... overaktivt...? bare et innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 6. mai 2004 Det første som falt meg inn var hetetokter, som man får i overgangsalderen.. nå vet ikke jeg hvor gammel du er da.. og når jeg tenker meg om, så vet jeg ikke helt når overgangsalderen begynner heller....hehehe.. Ellers så kan kraftig svette som dukker opp plutselig være symptom på alvorlige sykdommer - jeg husker ikke nøyaktig hvilke, men jeg ville i det minste ringt til legekontoret og spurt hva de syns om saken. Jeg er 26 år. Jeg leste om overgangsalderen, men fant ingenting der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå