Gjest brud Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 hei, jeg er en jente på 21 som skal gifte meg i sommer. jeg ønsker å gå ned noen kilo og stramme meg litt opp før bryllupet og har derfor begynnt å trene og å spise sunnere. problemet er at jeg har oppdaget strekkmerker på insiden av overarmene mine og insiden av nedre del av lårene og ned mot baksiden av kneet. det er så skjemmende!! de er røde og stygge.. :cry: jeg har også 2-3 streker på magen... er det noen kremer som kan fjerne/redusere/bleke disse strekkmerkene!!!!!??? vil trening hjelpe?? sukk..
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Dessverre er det ingen krem som fjerner strekkmerker.. derimot kommer de til å bleke med tiden.
Gjest brud Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 å...? kjiiiiiiiipt!!! får satse på at jeg er brun og slank ivertfall. :-?
Gjest Madam Felle Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Tviler på at noen kommer til å legge merke til de få strekkmerkene du har.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Strekkmerker er arr i lærhuden, og på lik linje med andre arr vil de aldri forsvinne. Å bruke penger på dyre kremer er derfor bare tull. Hvis det er en trøst, så har veldig mange kvinner strekkmerker. Det er garantert ingen som vil legge merke til det.
Gjest Minipod Skrevet 8. mai 2004 #6 Skrevet 8. mai 2004 Heisann! Gratulerer! Strekmerker går ikke an å fjerne, hverken med dyre kremer, eller laser. Derimot går det an å forebygge nye strekkmerker, ved å smøre deg med jordnøttolje og plantebaserte kremer. (Kjøpes på hudpleiesalong) Disse er litt høyere i pris, men absolutt verdt det! Lykke til! :-)
tuji Skrevet 10. mai 2004 #7 Skrevet 10. mai 2004 Strekkmerker er genetisk betinget, så det er nok ingen vits å smøre seg inn med alskens produkter.
GadgetGirl Skrevet 10. mai 2004 #8 Skrevet 10. mai 2004 At litt sol (brunfarge) hjelper med å gjøre strekkmerkene mindre fremtredende er i alle fall min erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå