AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Altså, som overskriften sier. Om du er på byen og finner deg en/ei og har sex med. Betegner du dette som horete oppførsel? Anonymous poster hash: 86ffe...d53
Testosteron Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Nei. Ikke uten at penger er betaling for sexen 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Nei. Akkurat som man ikke blir alkoholiker fordi man drikker litt vin blir man ikke hore av å ha sex. Anonymous poster hash: ce2f3...e65
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 ENDELIG en tråd på KG om dette ekstremt tabubelagte temaet. Bra at noen tør tar det opp, for vi må tørre å ta debatten! Anonymous poster hash: d5dc6...f8e 3
hedhed Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Føler det som om at jeg burde skamme meg og føle meg billig fordi jeg har ONS, men føler det virkelig ikke sånn! Blir mer "stolt" over at jeg faktisk tør å ta grep om jeg faktisk har lyst på sex og klarer å skaffe meg det (ikke at det er noen vanskelig sak som jente haha). Er jo ikke noen grunn til å leve i sølibat bare fordi man er singel vel? Så nei, personlig syns jeg ikke det er horete, men virker som det er det en del av samfunnet vil ha det til at det er.. 1
hedhed Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Kan forøvrig legge til at jeg har flere kamerater som har ligget med x-antall ukjente jenter på fest, men likevel aldri kunne tenke seg et forhold med disse jentene fordi de virker billige. Mens de selv ikke er noe galt med..
KikiEco Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg syntes ikke det er horete. Grunnen til at jeg aldri har hatt en ONS er rett og slett at jeg er redd for at jeg ikke klarer å skru av følelsene og kun fokusere på sexen. Har litt inntrykk av at hos jenter som er skeptiske til ONS ofte har dette i bakhodet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå