Gå til innhold

Hvor var vennene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet noen jeg var veldig glad i, men mine nære venner var ikke der å støttet meg når jeg trengte dem aller mest.

Vi hadde ikke trengt å snakke om tapet av den avdøde, men hadde dem vært der å tatt meg med ut på en tur, eller noe annet eller i det hele tatt sport om jeg ville vært med på noe,men ingen viste seg.

Dessverre ikke nå i etter tid heller og jeg har tatt det opp med dem, men dem viser ikke at dem tar det til seg.

Noen andre som har opplevd det sånn og hva gjorde dere?

Anonymous poster hash: 435fa...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har. Jeg er en person om tar kontakt med folk når de mister noen. Har to tilfeller jeg har støttet opp i veldig lang tid. Når det rammet meg selv, så jeg ingen. Det gjorde smerten enda sterkere.

Så nå vet jeg hvordan man IKKE oppfører seg.

Så nå vet jeg hvilke venner jeg har.



Anonymous poster hash: 454c6...e7b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke alltid være fordi dem ikke bryr seg, men kanskje fordi de ikke vet hvordan det er å være i en sånn situasjon selv, og tror du helst vil være alene eller sammen med familien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist ts,men er du innerst inne overrasket? Har du venner som du snakker med alt om, eller er det mest "gøy"?

Jeg er sånn som stiller for alle uansett,og vil de ikke ha min trøst så er det helt i orden,men jeg mener at det er veldig viktig å vise at man bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som vet hva det vil si å miste noen og da vet de ikke hva de skal si eller gjøre. Tenkt litt på det? De klarer bare ikke å sette seg inn i det. Jeg har mistet flere familiemedlemmer, men fordi jeg ikke hadde noen nær relasjon til de, så sank det ikke inn over meg hva det egentlig ville si å miste noen. Det tok lang tid før jeg fattet hva det ville si.

Men, jeg beklager at dine venner ikke dro deg med på ting i det minste. Men jeg forstår det også fordi de kanskje fikk beskjed eller trodde det var uinteressant for deg å være med på ting. Har du spurt om det? Eller vil du gå videre uten dem?



Anonymous poster hash: f9c95...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig trist ts,men er du innerst inne overrasket? Har du venner som du snakker med alt om, eller er det mest "gøy"?

Jeg er sånn som stiller for alle uansett,og vil de ikke ha min trøst så er det helt i orden,men jeg mener at det er veldig viktig å vise at man bryr seg.

Ja jeg er overrasket over dette. Har venner som jeg snakker om alt med og har venner jeg har det gøy med. De jeg har det bare gøy med hadde jeg ikke regnet med skulle stille opp. Men de jeg snakker om alt med trodde jeg skulle stille opp.

En kompis av samboeren ville ikke komme på besøk sa han, jeg måtte spørre hvorfor, å han svare meg med at han viste ikke om jeg ville ha noen rundt meg eller være alene.

Han spurte nå hvert fall om jeg ville ha noen rundt meg eller ikke.

De gode vennene mine burde kjenne meg så pass at de vet hva jeg trenger og hva jeg ikke trenger.

Anonymous poster hash: 435fa...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som vet hva det vil si å miste noen og da vet de ikke hva de skal si eller gjøre. Tenkt litt på det? De klarer bare ikke å sette seg inn i det. Jeg har mistet flere familiemedlemmer, men fordi jeg ikke hadde noen nær relasjon til de, så sank det ikke inn over meg hva det egentlig ville si å miste noen. Det tok lang tid før jeg fattet hva det ville si.

Men, jeg beklager at dine venner ikke dro deg med på ting i det minste. Men jeg forstår det også fordi de kanskje fikk beskjed eller trodde det var uinteressant for deg å være med på ting. Har du spurt om det? Eller vil du gå videre uten dem?

Anonymous poster hash: f9c95...a16

Har spurt dem hvorfor dem ikke var det, men de trodde jeg ville være alene. Jeg sa til dem at de kunne spurt om jeg ville være alene eller om jeg ville vært med på ting, bare for å ha spurt.

Nå så er det blitt sånn passe mellom oss, snakket litt sammen og de har sagt at de skammer seg over at dem ikke tok kontakt når de hører det at kompisen til samboeren min tok kontakt å var der for meg og ikke dem.

Anonymous poster hash: 435fa...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...