Gå til innhold

hjelp.. blod på papirert..


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var ferdig m mensen for en uke siden, men når jeg var på do å tissa nettopp, då ver det bitte litt blod på papiret, eller rettere sagt brunt. .veldig lite, og kun på etg tørk...er urolig for hva dette er..må vel kanskje nevne at jeg var hos gynekologm ultralyd for en måned siden.og da var alt ok. Håper på svar;-)

Anonymous poster hash: 1f3da...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun utflod sikkert? Får det selv en stund etter mensen.



Anonymous poster hash: 7273b...e41
Skrevet

Helt normalt. Noen ganger tar det noen dager før alt er kommet ut, og da blir det brunt.



Anonymous poster hash: e4bf9...12f
Skrevet

Har aldri hatt det før, hsr du det hver gang?

Anonymous poster hash: 1f3da...3da

  • Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt det før, hsr du det hver gang?

Anonymous poster hash: 1f3da...3da

Nei, det varierer litt :)

Anonymous poster hash: 7273b...e41

Skrevet

Kan det være tegn på kreft????

Anonymous poster hash: 1f3da...3da

Skrevet

Kan det være tegn på kreft????

Anonymous poster hash: 1f3da...3da

Håper ikke det! Jeg har det veldig ofte når jeg tenker meg om. Er nok helt naturlig :)

Anonymous poster hash: 05a69...681

Skrevet

Shit! Opplevde det samme her om dagen! tenkte jeg sku poste her og spørre hva det var, men ble aldri noe av det :S
Har aldri opplevd det før i mine 12 år med menstruasjon :o ... *bekymret*



Anonymous poster hash: 386f8...7b8
Skrevet

Jeg var som sagt på gynekolog for en måned siden. Hadde det vært noe galt burde det ikke bli oppdaga da???

Anonymous poster hash: 1f3da...3da

Skrevet

Mest sansynlig helt ufarlig. Spotting kalles det. Gammelt blod som kommer ut.

Skrevet

Mest sannsynlig er den ikke noe farlig, TS. :) Så jeg tror du kan ta det helt med ro. Men hvis du får vondt, blør kraftig (mellom mensen), o.l. så er det kanskje lurt å ta seg en tur til legen.

Gjest MammatilTiana
Skrevet

Festeblødning? Eggløsning? ..Kanskje litt tidlig siden du hadde mensen for en uke siden. Men det er nok ikke noe farlig

Skrevet

Takk for svar jenter. Burde jo være ttygg på at det ikke er farlig. Kan jo ikje gå til gynekolog hver måned hi hi:-)

Anonymous poster hash: 1f3da...3da

Skrevet

Bare rester av blod som kommer ut. Helt normalt.

Skrevet

Jeg har snart hatt blødning i en hel måned, noe som er helt unormalt til å være meg. Gynekologen var ikke bekymret i det hele tatt for det, og sa at det kan skyldes hormonforandringer.



Anonymous poster hash: 1fc3f...017

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...