AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg var ferdig m mensen for en uke siden, men når jeg var på do å tissa nettopp, då ver det bitte litt blod på papiret, eller rettere sagt brunt. .veldig lite, og kun på etg tørk...er urolig for hva dette er..må vel kanskje nevne at jeg var hos gynekologm ultralyd for en måned siden.og da var alt ok. Håper på svar;-)Anonymous poster hash: 1f3da...3da
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Brun utflod sikkert? Får det selv en stund etter mensen. Anonymous poster hash: 7273b...e41
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Helt normalt. Noen ganger tar det noen dager før alt er kommet ut, og da blir det brunt. Anonymous poster hash: e4bf9...12f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Har aldri hatt det før, hsr du det hver gang?Anonymous poster hash: 1f3da...3da 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Har aldri hatt det før, hsr du det hver gang?Anonymous poster hash: 1f3da...3da Nei, det varierer litt Anonymous poster hash: 7273b...e41
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Kan det være tegn på kreft????Anonymous poster hash: 1f3da...3da
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Kan det være tegn på kreft????Anonymous poster hash: 1f3da...3da Håper ikke det! Jeg har det veldig ofte når jeg tenker meg om. Er nok helt naturlig Anonymous poster hash: 05a69...681
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Shit! Opplevde det samme her om dagen! tenkte jeg sku poste her og spørre hva det var, men ble aldri noe av det :S Har aldri opplevd det før i mine 12 år med menstruasjon :o ... *bekymret* Anonymous poster hash: 386f8...7b8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Jeg var som sagt på gynekolog for en måned siden. Hadde det vært noe galt burde det ikke bli oppdaga da???Anonymous poster hash: 1f3da...3da
Leonora8 Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Mest sansynlig helt ufarlig. Spotting kalles det. Gammelt blod som kommer ut.
Magnifique Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Mest sannsynlig er den ikke noe farlig, TS. Så jeg tror du kan ta det helt med ro. Men hvis du får vondt, blør kraftig (mellom mensen), o.l. så er det kanskje lurt å ta seg en tur til legen.
Gjest MammatilTiana Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Festeblødning? Eggløsning? ..Kanskje litt tidlig siden du hadde mensen for en uke siden. Men det er nok ikke noe farlig
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Takk for svar jenter. Burde jo være ttygg på at det ikke er farlig. Kan jo ikje gå til gynekolog hver måned hi hi:-)Anonymous poster hash: 1f3da...3da
Lea2 Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Bare rester av blod som kommer ut. Helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 Jeg har snart hatt blødning i en hel måned, noe som er helt unormalt til å være meg. Gynekologen var ikke bekymret i det hele tatt for det, og sa at det kan skyldes hormonforandringer. Anonymous poster hash: 1fc3f...017
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå