AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg er en jente på 17 år. Neste sommer skal jeg og venninna mi på vår første sydentur uten foreldre. Vi er nesten 100% sikker på at det blir til Rhodos by. Vi er ute etter shopping og fest, men ikke så villt som f.eks. Ayia Napa. Jeg var i Rhodos by i fjor, men var da med familien så fikk ikke sett så mye av nattelivet. Er det bra der? Og er det noen som har tips til et typisk ungdomshotell for skandinaviske ungdommer? I og med at vi er bare to, har vi veldig lyst å bli kjent med nye folk! Selv om vi er ute etter et ungsomshotell vil vi gjerne at det skal ha en ok standard, at dusjen funker og har varmt vann, at toalettet funker, rene håndkler og sengetøy, og at der er rent. Om det er leilighet eller hotellrom spiller egentlig ingen rolle Anonymous poster hash: a7ee0...39f
Gjest Oblivion Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Har bare vært på Rhodos en gang, og har ikke mulighet til å foreslå noen hoteller til deg -men jeg husker vi møtte en del surfere som snakket om Gennadi, en landsby på sørsiden av øya hvor det henger endel ungdom. Nå var nok de aller fleste der for de fine bølgene -men tipper at det er det stedet hvor det er morsomst å dra på ungdomstur, bortsett fra Rhodos by da. Vi bodde på nord-vestsiden av øya, og der var det mest familier. For å unngå turister helt ville jeg anbefalt dere å dra til Archangelos på dagstur, og tatt en gåtur opp til toppen av det lille fjellet der. Mest for utsikten og for å få møte den koselige lokalbefolkningen. Jeg så kanskje to-tre turister der på en hel dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå