Gå til innhold

Opp- og nedturer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

For det meste er jeg.. nøytral. Humøret altså. Men det går ofte opp og ned. Noen dager gleder jeg meg til fremtiden og planlegger og fantaserer om alt jeg vil gjøre og oppnå. Andre dager er jeg lei alt og føler meg som et tomt skall. Det er ganske slitsomt når det går nedover og jeg blir enda mer deppa når jeg tenker på alle de planene og ideene jeg hadde for fremtiden som jeg ikke får til, eller tenker at jeg ikke får til.

Når jeg var 10-11 var jeg veldig oppsatt på det at jeg ikke orket mer. Husker jeg spente et belte rundt halsen eller trakk pose over meg eller stakk hodet under vann. Gråt og gråt for jeg orket nesten ikke mer. Tenke at jeg ikke ville leve til å bli 15, når jeg ble 15 ville jeg ikke leve til å se 18 osv. Men nå sitter jeg her, 21 år gammel og tenker ikke så mye på den måten lenger. Men tankene kommer snikene en gang i blant likevel. På ungdomskolen fikk jeg spiseforstyrrelser og begynte og skade meg selv. Sluttet med det da før vgs. Har det mye bedre i dag enn for bare et par år siden, så det går jo oppover. Har likevel nedturer og oppturer på samme måte, men nedturene har jeg blitt flinkere til å takle.

Vet ikke helt hvor jeg skal med dette. Alle har jo oppturer og nedturer, kanskje jeg bare ikke er så flink til å takle det som folk flest. Er det noen andre her som føler på samme måte?

Anonymous poster hash: 1b69d...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...