Gå til innhold

Hjelp meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og en mann har en ting på gang. Det er jeg som har tatt iniativ til å treffes flest ganger. Han er mange prosjekter på gang på både jobb og fritid, og har derfor lite fritid. Jeg sa til han sist at han måtte spørre om å finne på noe neste gang, fordi jeg var redd for å mase. Han lo, og sa at det skulle han gjøre. Dette er 4 dager siden. Han er en seriøst mann og han sier at jeg ikke skal bekymre meg og at han ikke er noe drittsekk. Vi har noe spesielt på gang, har aldri hatt denne følelsen før. Skal jeg hinte til han at jeg vil finne på noe, eller bør jeg faktisk vente? er redd for at han skal glemme meg...

Anonymous poster hash: 92f35...5d4
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Vær standhaftig og utvis litt tålmodighet, tenker jeg.

Skrevet

Vær standhaftig og utvis litt tålmodighet, tenker jeg.

TS her.. tenker også det. men det er så vanskelig å faktisk utføre det. er redd for at han kanskje vil tro jeg ikke er interessert lengre da..

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Dersom han er interessert, tar han kontakt, tenker jeg.

Du er redd for å mase, men vil mase likevel?

Siden han har mye å gjøre, er den enkleste løsningen at du også skaffer deg mye å gjøre, så slipper du å tenke så mye på å ta kontakt.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Les: han blir ikke mer eller mindre interessert om du tar kontakt eller ikke.

Skrevet

Sikker? Er du mann? jeg har gitt han veldig inntrykk av at han jeg liker han utrolig godt. og han har jo gitt meg det samme...

Gjest JakeGreen
Skrevet

For mye interesse kan faktisk være slitsomt.

Gi det litt tid, trådstarter og la han få muligheten til å savne deg.

:)

Skrevet

Gi det litt tid, trådstarter og la han få muligheten til å savne deg.

Takk for supert råd og ja - fine ord. Skal huske på de og huske på hva han har sagt og vist meg også av følelser:)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Ja. Når den ene er mer interessert enn den andre. Kontaktfrekvensen bør være balansert. Det er ganske slitsomt når noen ikke tar kontakt på fire dager også og du bruker store deler av tiden din på å sjekke mobilen.

Skrevet

Ja. Når den ene er mer interessert enn den andre. Kontaktfrekvensen bør være balansert. Det er ganske slitsomt når noen ikke tar kontakt på fire dager også og du bruker store deler av tiden din på å sjekke mobilen.

Ja, eller så er faktisk denne mannen ikke så aktiv på sms, chat osv. han er super ansikt til ansikt. noen er vel bare slik :)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Takk for supert råd og ja - fine ord. Skal huske på de og huske på hva han har sagt og vist meg også av følelser:)

Ja, jeg tror det er det beste du kan gjøre om du alt har tatt initiativ flere ganger og vist initiativ.

Man kan ikke overtale noen til å like seg, så man må egentlig akseptere at enkelte ting er utenfor ens kontroll. Og aksepterer man det, blir man fort mer avslappet i forhold til hva som skjer og ikke skjer.

Det ordner seg for deg på en eller annen måte uansett. Det vet du.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...