AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Kjæresten min tenner så sinnsykt på at jeg har på stay-upsene når vi har sex.... Elsker å tease ham og sender ham gjerne et par snapper med strømpekanter dersom vi skal møtes i løpet av kvelden...! Flere som har "sånne" kjærester?? Anonymous poster hash: 5c219...8bf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Hva er stayups?Anonymous poster hash: 6cbda...c94
fruBeist Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Hva er stayups?Anonymous poster hash: 6cbda...c94
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Dette var utrolig sexy!Anonymous poster hash: 6cbda...c94
Gjest Lille-pus Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Strømper ('The real stuff' og/eller stay-ups) og stiletthæler (sko eller støvletter) er nok en av de aller vanligste 'fetishene'. Så det betimelig å anta at det er svært mange som har sammenfallende tenningsmønster med TS' partner.
studerende Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Strømper ('The real stuff' og/eller stay-ups) og stiletthæler (sko eller støvletter) er nok en av de aller vanligste 'fetishene'. Så det betimelig å anta at det er svært mange som har sammenfallende tenningsmønster med TS' partner. Jeg kan bekrefte dette
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg eeeelser at det er slik at det er mange jenter som bruker strømper i stedet for strømpebukser. De fleste av de jentene jeg har vært med de senere årene har foretrukket dette, og det er bare sååå mye mer sexy på, synes nå jeg i hvert fall! Anonymous poster hash: 5c219...8bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå