AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 ...har dama mi og jeg hatt sex 14 ganger ...har vi bl a hatt sex under en ferjeoverfart på¨vestlandet... Litt fingring, litt BJ og litt håndbruk ... har dama mi ved et par anledninger forført meg med strømper og greier. Ene gangen hadde vi sex på kjøkkengulvet like etter at vi kom fra jobb, hun med skjørtet rundt livet og jeg med dressbuksa på knærne ..har vi hatt et par samleier hvor hun ikke har kommet, men hvor hun har kommet av litt fingring og slikking .. har dama ymtet frempå at hun gjerne vil prøve en anal-runde snart... ... har vi vært flinke til å gi hverandre oppmerksomheter med kyss og klem i hverdagen ... Hun er 31, jeg er 29 Anonymous poster hash: a8ba5...9cb
Gjest Nordavind Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 - har jeg og mannen hatt sex 4-5 ganger. Bra sex egentlig, helst kjappiser før vi skal sove. - har jeg vært utro en gang med den samme kollegaen som jeg har sex med 5-6 ganger i året. Vi bor på hver vår kant av landet, men sitter sammen i et utvalg som har jevnlige samlinger på hoteller rundt om kring i landet. De siste 4-5 årene har vi hatt sex sammen, deilig og spektakulær sex... Jeg er 100 % sikker på at ingen av de andre har den ringeste mistanke. Helt sikkert feil moralsk, men verden er komplisert og for meg og ham tror jeg denne "ventilen" faktisk er med på å sikre ekteskapene på hver vår kant. Anonymous poster hash: a8ba5...9cb
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 -Har jeg ikke hatt sex en eneste gang... Anonymous poster hash: 0a79f...277
Cathrine88 Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Har det ikke en gang falt meg inn å telle hvor mange ganger jeg har hatt sex.
zen Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 ..har vært forkjølet og ble frisk igjen ..har vasket leiligheten ..har vært på to fester ..kjøpt meg ny iPod ..hatt flere lange løpeturer Bruker folk fortsatt iPod?
zen Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 og for meg og ham tror jeg denne "ventilen" faktisk er med på å sikre ekteskapene på hver vår kant. Anonymous poster hash: a8ba5...9cb Helt til ektefellene deres gjør det samme da eller.... ? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Jeg har hatt sex! Mange ganger! :-D (før de siste 30 dagene var det 1,5 år med tørke)Anonymous poster hash: aaa3a...167
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Reiste mannen på sjøen, så lite sex her Vært på en bytur med venninner Ellers det samme vanlige, jobb, hus og barn. Anonymous poster hash: 07d2b...3bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå