Gå til innhold

Å bunne en dame - hvorfor vondt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør det så vondt å få en penis som bunner deg? Hvor langt inn skal man før man normalt bunner. Og kan man som mann kjenne på tuppen av penis at man bunner en dame?

Min er vel 17-18 cm lang og har seriøst aldri kjent at jeg bunner en jente. For meg føles vagina bunnløs.

Anonymous poster hash: f8c3c...a69
Videoannonse
Annonse
Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det føles for en mann men jeg liker å bli bunnet hardt. Det er bare vondt hvis det er rett før mens for da er det hovent og sårt der inne

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Har bare opplevd det èn gang med min nåværende samboer. Han er en del over gjennomsnittet uten at det har gjort noe i det hele tatt, men den ene gangen skjønte jeg virkelig hvorfor jenter som sliter med dette vegrer seg mot doggy etc, for herregud så vondt det var. Jeg begynte faktisk å grine og greide ikke ha sex igjen på et halvt døgn. Å få noe poket opp i livmorhalsen er rett og slett ikke digg.

Skrevet

Nei hvorfor er det vondt hvis noen smeller til deg?

Det er vondt å bli bunnet fordi du støter borti et område som kan være ømt. Men alle damer er ikke like, noen syns det er fantastisk deilig å bli bunnet - blant annet jeg.

Tror du kan slutte å bekymre deg om du ikke har fått noen klager, du merker hvis hun får vondt tenker jeg.

Anonymous poster hash: bfcc0...e7d
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor?

Har du virkelig så lite kunnskap om anatomi?

Om en mann har noe skjev penis gjør det ikke nødvendigvis så vondt fordi man jo ikke kommer borti livmorhalsen.

Om man kommer borti livmorhalsen, avhengig av hvor hardt - å kan man begynne å fossblø, eller få sterke smerter. Jeg gjør begge deler. Og med smerter mener jeg den typen hvor man mister pusten og ikke klarer gjøre rede for seg.

Mindre støt er vonde og ubehagelige, og lar seg lett unngå. Det skal også mer til om man har hatt en ordentlig forspill, fordi det blir mer fleksibelt inni der.

Anonymous poster hash: bdf2d...4ef
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor gjør det så vondt å få en penis som bunner deg? Hvor langt inn skal man før man normalt bunner. Og kan man som mann kjenne på tuppen av penis at man bunner en dame?

Min er vel 17-18 cm lang og har seriøst aldri kjent at jeg bunner en jente. For meg føles vagina bunnløs.

Anonymous poster hash: f8c3c...a69

En skjede er ikke lengre enn 10 cm.

Anonymous poster hash: 417e6...776

Skrevet

Jeg tror det kan sammenlignes litt med å få et slag i balla.

Et litt løst dunk gjør vondt oppover i hele magen, et hardt gjør at du nesten svimer av og blir kvalm.

Anonymous poster hash: 7220f...233
  • Liker 4
Skrevet

Det er ikke vondt når typen bunner meg iallefall :) Det er bare sinnsykt godt !:)

Anonymous poster hash: 96d2c...987
Skrevet

En skjede er ikke lengre enn 10 cm.

Anonymous poster hash: 417e6...776

Øhm.. Det blir som å si at en penis ikke er lengre enn 14cm.. Folk er forskjellige. Noen vaginaer er 8 cm når de ikke er opphisset, og noen vaginaer er 12 cm når de ikke er opphisset.

Anonymous poster hash: 8cd08...355

Skrevet

Og til TS: Hvorfor vondt å bli sparka i ballene?

Jeg har ikke baller selv, så vet ikke hvor vondt det er, men kan tenke meg at det er vondt. Så da kan vel du også tenke deg at det er vondt å bli bunnet. Synes man det er godt å bli bunnet, er det fordi penisen til partneren ikke er rett.

Anonymous poster hash: 8cd08...355
  • Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er når du støter hardt borti livmortappen det gjør så sinnsykt vondt i magen. Jeg klarer ikke å ta noe stort og hardt i doggiestillingen. Alt for vondt

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det føles for en mann men jeg liker å bli bunnet hardt. Det er bare vondt hvis det er rett før mens for da er det hovent og sårt der inne

Det er ikke vondt når typen bunner meg iallefall :) Det er bare sinnsykt godt ! :)

Tror dere har en annen oppfatning av hva bunning er.

Anonymous poster hash: 1f144...556

• Liker 4
Skrevet

Tror dere har en annen oppfatning av hva bunning er.

Anonymous poster hash: 1f144...556

Folk er forskjellig. Det er ikke slik at absolutt alle får vondt av de samme tingene.

Jeg vet akkurat hva bunning er, men jeg får ikke vondt av det.

Gjest badeand1
Skrevet

^ Ikke jeg heller. Ikke når det gjøres sakte hvertfall.

Skrevet

Folk er forskjellig. Det er ikke slik at absolutt alle får vondt av de samme tingene.

Jeg vet akkurat hva bunning er, men jeg får ikke vondt av det.

Jeg får ikke vondt når penis er gjennomsnittelig. men en av mine tidligere partnere har ganske lang penis, og da gjør det helt sinnsykt vondt.

Å bli bunnet av noen som i bunn og grunn (pun intended) ikke bunner skikkelig er jo ikke vondt.

Anonymous poster hash: 7220f...233

Skrevet

Det varierer. For noen er det vondt, for andre er det digg, og for andre igjen er det umerkbart.

Skrevet

Det kan gjøre kjempevondt. Men mye kommer ann på om du treffer rett på livmortappen, eller bare litt av den sånn at du glepper forbi.

Stilling har også en del og si.

Skrevet

Jeg får så vondt at jeg brekker meg av smerte når noen bunner meg. Det kommer veldig ann på stillingen å, på hvor vondt det gjør da, men hadde max uflaks en gang og endte opp med å kaste opp. Smerten er vel det samme som meg gutter og testikler tenker jeg, noen kan man knapt kjenne på testiklene før det gjør vondt og andre liker at du klemmer hardt på dem før det gjør vont, samt en og annen syk jævel liker å bli trampet på testiklene. Men jeg tenker sånn at de som "digger" bunning, har aldri opplevd å bli bunnet om de ikke tilhører "trampepåtestiklene" gjengen.

Anonymous poster hash: f2295...75e
  • Liker 1
Skrevet

Det varierer. For noen er det vondt, for andre er det digg, og for andre igjen er det umerkbart.

Såvidt jeg har fått med meg er du mann så du vet ikke noe om hvordan det føles.

Anonymous poster hash: 9eadf...62b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...