Gå til innhold

Sovner etter samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem som også kjæresten synes er et problem. Ikke lenger etter at jeg har hatt utlsøning blir jeg usigelig trøtt og sovner nesten umiddelbart. For kjæresten min er det nesten motsatt. Hun kvikner til etter orgasme og kan bruke lang tid på å sovne.

Noen råd å komme med?

Anonymous poster hash: a7c1e...96e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden er problemet med det?

Skrevet

Hva i all verden er problemet med det?

Hun ønsker å ble kjælt med etter samleiet.

• Liker 1
Skrevet

Om dette virkelig er et problem kan dere vel heller ta dere en runde før middag, i dusjen på mÅjjakvasten eller alle andre tidspunk enn rett før dere skal legge dere på kveldingen egentlig? ? ?

• Liker 1
Skrevet

Hvis problemet er biologi og naturlige, kroppslige reaksjoner, så har dere et stort problem å hanskes med.

Anonymous poster hash: b4d30...222
  • Liker 1
Skrevet

Hvist du ikke trenger å sove evt fordi det ikke er "legge tid" eller lignende, så kan jo du/dere ta dere en tur, en dusj, men ikke ligg i sengen.

Visste du at...

Visste du at det er en diagnose som heter Orgasmolepsi?

Da sovner man rett etter orgasmen og det er altså ikke fordi man ikke gidder å kjæle med partneren, men fordi det er slik kroppen reagerer på orgasme.

Andre reagerer med å bli ekstra våken etter orgasme, og kan få problemer med å sove.

Kilde: Nettredaktør i Kondomeriet, Maria K. Ebbestad

Skrevet

Jeg har et problem som også kjæresten synes er et problem. Ikke lenger etter at jeg har hatt utlsøning blir jeg usigelig trøtt og sovner nesten umiddelbart. For kjæresten min er det nesten motsatt. Hun kvikner til etter orgasme og kan bruke lang tid på å sovne.

Noen råd å komme med?

Anonymous poster hash: a7c1e...96e

Helt vanlig at menn sovner etter sex, du er med andre ord helt normal :-)

Anonymous poster hash: d311a...6dc

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig at menn sovner etter sex, du er med andre ord helt normal :-)

Anonymous poster hash: d311a...6dc

Takk. Godt å høre:-)

Skrevet

Da får du forklare henne at det er sånn damer og menn er skapt. Damer kvinker til, mens menn blir trøtte og vil sove :-P

Vis henne denne linken;
http://www.dagbladet.no/2013/06/15/tema/samliv/klikk/27727308/

Det er absolutt ikke din feil at du blir trøtt etter sex, det er bare sånn du er skapt ;-) Da får hun bli sammen med en jente i stedenfor, om det plager henne sånn:p

Anonymous poster hash: f302f...e8f
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...