Gå til innhold

Anbefal samme som liker på facebook?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er knappen anbefal samme som liker på facebook? Ser det i artikler osv. Og hva skjer om man trykker på, kommer det på tidslinjen?

Anonymous poster hash: eccb2...4b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er tilnærmet det samme, slik jeg har merket det hvert fall. Kommer ikke på tidslinjen, men på nyhetsoppdateringen. Det er hvis du publiseres eller kommenterer at det kommer på tidslinjen :)

Skrevet

Ja, det er tilnærmet det samme, slik jeg har merket det hvert fall. Kommer ikke på tidslinjen, men på nyhetsoppdateringen. Det er hvis du publiseres eller kommenterer at det kommer på tidslinjen :)

Jeg prøvde nå å trykke på anbefal på tre ulike nyhetsartikler og deretter publiser på facebook. Jeg ser ikke at noe har kommet opp på noen av de, ikke engang på aktivitetsloggen. Ble de publisert alikevel?

Skrevet

Ja de ligger da nede til venstre på siden din, gjerne under venner. Let, så finner du de.

Anonymous poster hash: 4ed9c...8ed
Skrevet

Ja de ligger da nede til venstre på siden din, gjerne under venner. Let, så finner du de.

Anonymous poster hash: 4ed9c...8ed

Jeg finner ingenting. Siste aktivitet er to jeg er blitt venner med, ingenting annet. Vet du om de kommer under aktivitetsloggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...