Gå til innhold

Betalte for mye for strøm, hvordan refundere


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Jeg leser av strøm kjeldent og nå ser jeg at forbruket ble stipulert i forhold til min feil avlesning. Altså etter jeg har tasten inn riktige tall, så viser det seg at jeg har overbetalt ca 5000 kr. Jeg tok kontakt med leveraandøren, men vil høre fra dere også. Hva er vanlig: bruke strøm flere måneder (1 år?) fremover uten å få faktura eller få refusjon på sitt bankkonto?

Har noen erfart noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser av strøm kjeldent og nå ser jeg at forbruket ble stipulert i forhold til min feil avlesning. Altså etter jeg har tasten inn riktige tall, så viser det seg at jeg har overbetalt ca 5000 kr. Jeg tok kontakt med leveraandøren, men vil høre fra dere også. Hva er vanlig: bruke strøm flere måneder (1 år?) fremover uten å få faktura eller få refusjon på sitt bankkonto?

Har noen erfart noe liknende?

Jeg får alltid for høy strømregning tre ganger i året, og så justerer de det ned på den fjerde.

Anonymous poster hash: 92615...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel opp til deg. Hadde gått for fratrekke på de neste regningene. Men hvis du trenger pengene hadde jeg spurt om å få de tilbakebetalt. Har jobba hos strømleverandør sjøl og påpekt hvor viktig det er og lese av måleren nå avlesningskortet kommer. vi hadde flere som plutselig fant ut det var lurt, flere kunder hadde penger tilgode eller måtte betale enda mer. Og det er jo litt surt når de fleste har nok og betale på fra før.



Anonymous poster hash: 9b31c...90a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg får alltid for høy strømregning tre ganger i året, og så justerer de det ned på den fjerde.

Anonymous poster hash: 92615...b67

Jeg har betalt for mye i nesten 1 år, så da må jeg la være å betale i neste ett år. Det mener jeg er for lenge frem i tid, Kan hende jeg flytter innen da. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt for mye i nesten 1 år, så da må jeg la være å betale i neste ett år. Det mener jeg er for lenge frem i tid, Kan hende jeg flytter innen da. Takk for svar.

Hvis du flytter og sier opp strømabonnementet får du pengene tilbake. Hvis du beholder strømleverandør på det nye stedet kan du kanskje slippe regning neste gang.

Anonymous poster hash: 92615...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...