AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Jeg mistet jomfrudommen for ca ti timer siden, og kondomen sprakk. Etter endt samleiet fant jeg også ut at kondomen bare var rullet ned langt nok til å dekke halve penisen. Jeg har tatt en angrepille, men har nettopp fått vite at han også har hatt sex med ei annen jente, som har hatt sex med veldig mange, og sannsynligvis har noen kjønnssykdommer. Jeg er 15 år gammel, og blir 16 om ca to måneder, og lurer på om det er noen plasser i Bodø der jeg kan få testet meg for kjønnssykdommer uten at foreldrene mine blir varslet, helst der det ikke er så dyrt. Og hvor lenge må jeg vente før jeg tester meg?Anonymous poster hash: f37e4...c38
ilane Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 du kan gå til din vanlige lege og få alt testet der. du må sikkert ta en blodprøve og en urinprøve. legene kan sjekke deg nedentil hvis du vil og ta livmorprøve. hvis du har en mannelig lege og vil ikke gå til han, har du rett til å bli henvist til en kvinnelig lege eller gynokolog. men hvis du skal bli henvist til en gynokolog får du timen i posten. siden du er over 15 år har ikke legene rett til å informere dine foreldre uten din samtykke. bare forklar til legen at du ikke vil at noen skal få vite om dette så skal de respekterer det.
flinkeceline Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Vil bare minne om at du må vente minst to-tre uker før du går til test, ellers kan det hende virulens sirkulerer utenfor testområdet (urin,blod) og setter inn etter du har avgitt test.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Kan du ikke gå til helsesøster på skolen din? Hun vil i det minste gi deg råd og veilede videre. Og ikke vær så bekymret! Det skal litt til at det har gått galt siden du har tatt angrepille. Har det det og du f.eks. har fått klamydia, så får du antibiotikakur. Det ordner seg! :-)Anonymous poster hash: 2b73b...3ee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå