Gå til innhold

Kjæresten min kjøpte denne kjolen til meg. Liker ikke :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min kjøpte faktisk denne kjolen til meg. Jeg setter pris på at han prøver, men jeg liker den ikke. Jeg kan ikke tenke meg en mer harry og tacky farge enn gull! Det er så tacky!! Hadde den bare vært svart eller noe.

Neste helg skal vi i 30 års lag til broren og han vil jeg skal ha på meg kjolen. Jeg sa jeg likte den, men jeg gjør ikke det. Vuderer seriøst å bare fake syk for å slippe å komme med kjolen. Huff :( Føler meg fæl nå. Han prøver så godt han kan, men.

Han sa han hadde kjøpt den på ebay og vi deler konto.

http://i.ebayimg.com/t/Sexy-Clubwear-Sizzling-Partywear-Mini-Long-Sleeve-Sequin-Cocktail-Dress-8-14-/00/s/NTAwWDM5MQ==/z/u9wAAOxyXDhSdCSR/$T2eC16Z,!w4FI,D(fZutBSdCSQo59w~~60_12.JPG?rt=nc

Anonymous poster hash: 85f4e...1ee
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste hadde vel vært om du hadde vært ærlig og sagt at det ikke helt var din stil? Ærlighet varer lengst, og da vet han det til neste gang han kjøper noe til deg. Bare ris til egen bak og si at du liker noe du slettes ikke liker, da tror han at han har kjøpt noe du vil ha, og fortsetter i samme troen.

• Liker 12
Skrevet

Uff da. Den var tacky ja :ler:

Anonymous poster hash: 4b125...d69
  • Liker 20
Skrevet

Uhh, den var stygg ja. :/

Anonymous poster hash: fc335...fde
  • Liker 4
Skrevet

Det beste hadde vel vært om du hadde vært ærlig og sagt at det ikke helt var din stil? Ærlighet varer lengst, og da vet han det til neste gang han kjøper noe til deg. Bare ris til egen bak og si at du liker noe du slettes ikke liker, da tror han at han har kjøpt noe du vil ha, og fortsetter i samme troen.

Ja jeg skjønner hva du mene, men vil ikke såre han. Han var SÅ kry over pakken og han synes kjolen var utrolig fin. Hadde ikke hjerte til å si at jeg ikke likte den der og da. Dette var på torsdag.

• Liker 2
Skrevet

Ta den på deg igjen og gå ut til han og si at du ikke syns den så like bra ut på deg

• Liker 10
Skrevet (endret)

Huff, da. Blir litt ekkelt å komme i ettertid å si at du ikke liker den likevel..

Kjæresten min kjøpte kjole til meg i julegave da vi hadde vært sammen i 2 mnd. Jeg holdt på å kaste opp av frykt for å hate kjolen da jeg så pakken var fra Kleins, men den var faktisk veldig fin! Kanskje ikke noe jeg ville plukket ut selv, men liker den veldig godt nå som jeg har den. Flaks. :)

Edit; var ikke meningen å "skryte" på slutten der, meninga var egentlig å få fram at det er et minefelt å kjøpe kjoler til kjæresten når man (tydeligvis) ikke deler smak. Noen ganger går det bra, andre ganger ikke.

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Skrevet

Om ikke du tør si den er tacky er det iallfall helt greit å si den er for utfordrende å gå med i et 30-årslag. Jet mener, vil han virkelig at du skal vase rundt i en lårkort, ettersittende kjole med utringning til navlen sammen med foreldre og eventuelt besteforeldre? :o

• Liker 32
Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Hvs du ikke vil si du ikke liker den, så si du synes den er for stor eller for liten. Eller så bare sier du at du ikke synes den passer for fest med svigerfamilien. Antar foreldre osv kommer?

Endret av Sunshine23
Skrevet

Om ikke du tør si den er tacky er det iallfall helt greit å si den er for utfordrende å gå med i et 30-årslag. Jet mener, vil han virkelig at du skal vase rundt i en lårkort, ettersittende kjole med utringning til navlen sammen med foreldre og eventuelt besteforeldre? :o

Enig med deg!

Anonymous poster hash: 4b125...d69

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Enig med fro over meg. Du kan jo kanskje gå med kjolen når du er hjemme eller hvis dere to feirer jul sammen, men jeg hadde ikke gått i den i et 30-årslag. Du kan vel ikke bøye deg ned engang uten at man ser for mye? :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Bare si du føler den er for utfordrende for en slik sammenkomst eller rett og slett at du føler deg ukomfortabel med så mye på utstilling. Personlig hadde jeg IKKE følt meg vel med å "stille ut" dama mi på den måten.

Anonymous poster hash: 2e8a9...edd

• Liker 4
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Kjæresten din synes i alle fall at du har en perfekt kropp og det er jo noe å ta med seg til en regnværsdag.

• Liker 8
Gjest Seajewel
Skrevet

Ta på deg en kveld for å glede han, og "søl" rødvin utover den.

• Liker 4
Skrevet

Kjæresten min kjøpte faktisk denne kjolen til meg. Jeg setter pris på at han prøver, men jeg liker den ikke. Jeg kan ikke tenke meg en mer harry og tacky farge enn gull! Det er så tacky!! Hadde den bare vært svart eller noe.

Neste helg skal vi i 30 års lag til broren og han vil jeg skal ha på meg kjolen. Jeg sa jeg likte den, men jeg gjør ikke det. Vuderer seriøst å bare fake syk for å slippe å komme med kjolen. Huff :( Føler meg fæl nå. Han prøver så godt han kan, men.

Han sa han hadde kjøpt den på ebay og vi deler konto.

http://i.ebayimg.com/t/Sexy-Clubwear-Sizzling-Partywear-Mini-Long-Sleeve-Sequin-Cocktail-Dress-8-14-/00/s/NTAwWDM5MQ==/z/u9wAAOxyXDhSdCSR/$T2eC16Z,!w4FI,D(fZutBSdCSQo59w~~60_12.JPG?rt=nc

Ø......fin,men spesiell. Passer til en artist på 18 som skal opptre. Jeg har ikke villet troppet opp i en 30 årsdag i denne. Svart eller gull,spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: 99a80...a3e

• Liker 1
Skrevet

Haha!

Den var passe jævlig ja.

Jeg tipper det er en av de kjolene som ser enda verre ut i virkeligheten og!

Har du prøvd den på? Kan jo være den faktisk ikke sitter som den skal i det hele tatt, og da har du iallefall en god unnskyldning.

Jeg har veldig særegen stil og er ganske bestemt på hva jeg går i og ikke, så jeg tror aldri en mann hadde funnet på å kjøpe noe sånt til meg i utgangspunktet, og hadde han gjort det så hadde han visst at det kom en ærlig tilbakemelding så jeg hadde ikke følt at jeg måtte ha løyet.

Men nå har jo du malt deg litt opp i et hjørne, du kan jo si at du synes det er litt for mye for 30årslag dersom familie etc er der. Den er jo helt ærlig litt "mye" for det meste annet enn strippeklubber.

Kanskje du kan si at du vil spare den til nyttårsaften? Litt avhengig av hva/hvor dere skal da. Da er det iallefall lov å være hakket mer tacky når det gjelder glitter.

Anonymous poster hash: 3adfe...20b
Skrevet

Den kjolen var utrolig harry og hadde aldri gått med den i offentligheten. Kunne til nød gått med den bare hjemme, men aldri ute blant folk. Pinlig.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Dette MÅ du bare snakket orntlig med ham om, ellers risikerer du at han forutsetter med denne type påfunn.

• Liker 1
Skrevet

Ø......fin,men spesiell. Passer til en artist på 18 som skal opptre. Jeg har ikke villet troppet opp i en 30 årsdag i denne. Svart eller gull,spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: 99a80...a3e

Da må artisten i alle fall ha dårlig smak. Den var skikkelig harry rett og slett. Kjæresten min kunne heldigvis aldri funnet på å kjøpe en sånn kjole til meg (håper jeg ihvertfall), og vi er nærmere 18 enn 30

Anonymous poster hash: 29790...f4f

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Den var tacky! Det beste er om du er ærlig med ham om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...