Gå til innhold

Pulevenn tar meg forgitt


Fremhevede innlegg

Skrevet

Han svarer og tar kontakt da det passer han, han gir meg aldri komplimenter, foteller at han har lyst på meg osv.. Og han kan virke ganske care da jeg møter han ellers. Det var ikke sånn før, og jeg begynner å bli litt lei av det!

Kan jeg si det til han, at jeg fører han tar meg forgitt, han er tross alt ikke den eneste gutten på planeten som har lyst på meg..

Anonymous poster hash: 598db...e7c

Videoannonse
Annonse
Gjest JakeGreen
Skrevet

Kan jeg si det til han, at jeg fører han tar meg forgitt, han er tross alt ikke den eneste gutten på planeten som har lyst på meg..

Anonymous poster hash: 598db...e7c

Selvsagt kan du det, men er det noen som tvinger deg til å være sammen med denne gutten?

Om noe ikke fungerer eller du ikke får den oppmerksomheten og respekten du ønsker, har du alltids muligheten til å gå selv. Generelt tror jeg det er en dårlig ide å prøve å reparere slike forhold.

Høres kanskje ut som om du egentlig har lyst på en kjæreste?

:)

  • Liker 2
Skrevet

Han svarer og tar kontakt da det passer han, han gir meg aldri komplimenter, foteller at han har lyst på meg osv.. Og han kan virke ganske care da jeg møter han ellers. Det var ikke sånn før, og jeg begynner å bli litt lei av det!

Kan jeg si det til han, at jeg fører han tar meg forgitt, han er tross alt ikke den eneste gutten på planeten som har lyst på meg..

Anonymous poster hash: 598db...e7c

Dette er jo ikke kjæresten din og da kan du ikke forvente at han skal oppføre seg om en og gi deg komplimenter. Han vil bare ha sex meg deg, det er alt. Høres ut som du har følelser for han.

Anonymous poster hash: 7753a...05f

  • Liker 2
Skrevet

Følelser er ikke et tema. Men jeg synes det ikke er å gå over på kjærestesiden å gi meg komplimenter for at jeg ser bra ut elns da han får bilder osv..

Og jeg hat heletiden vært klar på hvordan jeg vil det skal være, altså en balanse mellom vennskap og sex.. Med andre ord har keg sagt til han at for meg er det uaktuelt med bare sex.

-TS

Anonymous poster hash: 598db...e7c

Gjest JakeGreen
Skrevet

Da får du gi beskjed i klar tekst om hvordan du ønsker å ha det og se om han tar det til etterretning.

Om han ikke er den eneste gutten på denne planeten og følelser ikke er et tema, kan du vel gå videre om det ikke fungerer?

Problem solved, I think?

Så sant det ikke er et annet problem her da.

:)

  • Liker 3
Gjest Summers
Skrevet

Følelser er ikke et tema. Men jeg synes det ikke er å gå over på kjærestesiden å gi meg komplimenter for at jeg ser bra ut elns da han får bilder osv..

Og jeg hat heletiden vært klar på hvordan jeg vil det skal være, altså en balanse mellom vennskap og sex.. Med andre ord har keg sagt til han at for meg er det uaktuelt med bare sex.

-TS

Anonymous poster hash: 598db...e7c

Har du tenkt til å kjøpe vennskap med sex?

Skrevet

Sånn er det å være pulevenn ;) du har valgt det selv.

Anonymous poster hash: 5299d...1cd

  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

du har misforstått konseptet "puleven"

Skrevet

Dette er jo konseptet med "pulevenn".

En mann skaffer seg en slik så han slipper å gi komplimenter hele tiden, slipper å anstrenge seg - slipper å ha noen av forpliktelsene som går under "forhold". Det inluderer vennskap.

Det er ikke noen mellomting her, vil du ha noen som bryr deg om deg, om på så et helt basic nivå, så må du heller ha en kjæreste.

Skrevet

Kanskje han er lei, og litt på jakt etter en ny pulevenn?

Det er jo ikke så mange "attachments" med en pulevenn, så vil tro man lettere går lei her, enn i et forhold der man bor sammen, har masse følelser for hverandre og skaper en fremtid sammen.

Tror du at du vil få kjærlighetssorg dersom han bytter deg ut?

Isåfall har du gått fra pulevenn, til forelsket altså..



Anonymous poster hash: d566d...21b
Skrevet

Du kan jo prøve å prate med han, men ser ikke helt vitsen med det. Kanskje han har flere han kan ringe til for å sex eller kanskje han har møtt en jente han liker, at det er derfor han oppfører seg som han gjør? Synes det blir rart å "kreve" mer av han. Skaff deg en ny pulevenn eller en ekstra du kan kontakte når han ikke svarer/kan.



Anonymous poster hash: 48800...1db
  • Liker 1
Skrevet

Det er ingen fast konsept med en pulevenn, alle har ulike måter å ordene det på. Så mye av det dere sier her om hvordan dere vil hatt det er jo helt irellevant.

Anonymous poster hash: 598db...e7c

Skrevet

Det er det som er poenget med pulevenn, at man kan ta den andre for gitt.

Skrevet

Tror ikke du skal bry deg om det, med mindre du begynner å bli forelsket? ;)
Du kan jo lete etter en annen pulevenn ! en Bedre! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...