Gå til innhold

Pupper


Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en 37kgs vektnedgang er desverre ikke puppene mine det de var. De er kjegleformet, og henger egentlig bare slappt nedover. Der alle andre har pupper er jeg nesten helt flat, bare med en kjegleformet dissende "greie" under. Jeg er helt på gråten av å tenke på det i grunn. Jeg er 19 (snart 20), og har allerede pupper som burde tilhørt en 70 åring, ikke en 19 år gammel jente. Da jeg var (veldig) overvektig var jeg veldig fornøyd med puppene mine, men naturligvis ikke med resten. Nå er det omvendt. Har aldri vert så fornøyd med puppene mine som da jeg var 90F.

Så jeg tenker at å operere er "løsningen" da jeg har prøvd trening uten resultater, og at de har vert slik som det i de tre årene etter vekttapet uten å bli bedre. Kan ikke tenke meg å leve resten av livet mitt med pupper som er slik som nå! Jeg har ikke vist meg i bikini siden jeg var barn. Først pga overvekt, og etter det pga at puppene mine ikke ser ut i bikini. Sånne knyte-topper er jo helt uaktuellt, og det er nesten umulig å finne bikini i bh-form med nok støtte. I tillegg ser en jo at ting ikke ser ut som de skal.

I bh har jeg nå 75D. Det er jo ikke "små pupper", men jeg må si at det er ikke så mye "pupp" i puppene mine. Stortsett hengende hud samlet inn i en balconette-bh :tristbla: (Andre typer bh'er lar puppene/huden ofte skli ut i undersiden).

Jeg går i bh fra jeg står opp om morgenen til jeg legger meg om kvelden. Ofte sover jeg også i sportsBH ettersom det er ubehagelig å ligge på dem siden de liksom blir trykket ytterligere nedover. Kjenner meg ikke igjen i jenter som sier det er så deilig å få av seg bh når de kommer hjem i det heletatt. For meg er det nærmest straff å ta den av.

Så jeg tenker jo at silikon kan bli "reddningen". Jeg har tenkt på det i 3 år nå, og har egentlig kun de siste månedene alvorlig tenkt på å "gjennomføre". Jeg ønsker meg pupper som jeg faktisk ikke begynner å grine av å se på/tenke på, som er litt større, og er struttende og fulle. (Men overhodet ikke porno-pupper!)

Jeg har endel sparing forran meg desverre før jeg kan operere (kanskje spare 50-75% og få finansiert resten dersom jeg er utålmodig), men jeg har egentlig bestemt meg for å gjennomføre. Jeg får sommerfugler i magen av å tenke på å faktisk ikke lyve om at jeg hater sydenferier for å slippe å gå i bikini, å gå uten BH uten å føle meg ekkel og ville grine i tillegg til at det er veldig ubehagelig, å kunne gå i kjoler med åpen rygg eller stroppløse kjoler uten å ha super-støttende bh under fordi stroppløse ikke klarer å holde oppe puppene/huden skikkelig. Og ikke minst å bare ha pupper som jeg føler passer til kroppen min og alderen min.

Dessuten så er jeg klar over at det er et stort alvorlig inngrep, at det kommer til å gjøre grusomt vondt og at det kan oppstå komplikasjoner, men det blekner rimelig mye i forhold til å ha såpass store komplekser resten av livet. Skulle ønske jeg skulle under kniven litt snarere :tristbla:



Anonymous poster hash: 0b807...127
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden puppene dine henger såpass mye må du nok ha et brystløft aller først, hjelper ikke med silikon da. Til sammen vil dette koste rundt 50.000 kr, da med silikon. Du bør ta operasjonene i to omganger. Skal selv under andre omgang nå snart, hvor jeg legger inn silikon. Det er mulig å ta opp lån for sånt, mange som gjør det, men det er selvfølgelig best å spare selv. Bare å sende PM om du har noe spørsmål ang operasjonene eller noe :)

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Siden puppene dine henger såpass mye må du nok ha et brystløft aller først, hjelper ikke med silikon da. Til sammen vil dette koste rundt 50.000 kr, da med silikon. Du bør ta operasjonene i to omganger. Skal selv under andre omgang nå snart, hvor jeg legger inn silikon. Det er mulig å ta opp lån for sånt, mange som gjør det, men det er selvfølgelig best å spare selv. Bare å sende PM om du har noe spørsmål ang operasjonene eller noe :)

Endret av Nicla
Skrevet

Siden puppene dine henger såpass mye må du nok ha et brystløft aller først, hjelper ikke med silikon da. Til sammen vil dette koste rundt 50.000 kr, da med silikon. Du bør ta operasjonene i to omganger. Skal selv under andre omgang nå snart, hvor jeg legger inn silikon. Det er mulig å ta opp lån for sånt, mange som gjør det, men det er selvfølgelig best å spare selv. Bare å sende PM om du har noe spørsmål ang operasjonene eller noe :)

Huff :( Masse penger gitt. Nesten så jeg angrer på å ha gått ned i vekt her :(

Anonymous poster hash: 0b807...127

Skrevet

Du har vært kjempeflink med vekttapet! Har du vurdert å forsøke å få dekket operasjon? Jeg ville forsøkt det i første omgang. Hvis du har plager som eksem eller utslett, kan det være god nok grunn til å få dekket løft. Psykiske plager kan også være grunnlag for å få dekket operasjon. Du får muligens ikke silikon i samme slengen, men med mindre du vil ha store pupper er det ikke sikkert du trenger silikon etter et løft. Kirurgene er sabla flinke til å flytte rundt på og forme det som allerede er der!

  • Liker 1
Skrevet

Har selv gått ned i vekt utrolig mye og puppene ble ikke seende ut. Jeg gikk til legen og forklarte henne om problemet, hun sendte meg videre til en plastikkkirurg, og han vurderte at jeg skulle få det dekket av det offentlige. Så har du plager av dine store tunge bryst, får du det dekket uten kostnader for deg. Jeg er kjempefornøyd!



Anonymous poster hash: d0be4...605
  • Liker 1
Skrevet

Skal ta meg en legetime for å høre, evt konsultasjon hos plastisk kirurg for å høre om han annbefaler løft+silikon eller bare silikon. Dersom jeg kan få dekket det så er det jo helt fantastisk, og absolutt verdt å prøve :)



Anonymous poster hash: 0b807...127
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...