AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Er det normalt å ha vondt i hjertet i mens man danser OG etter? Er over 1 time siden men har fortsatt smerter. Er ikke akkurat vant til å danse for å si det sånn men er en blanding av sviende/brennende/stikkende og en annen smerte... Jeg er 16 år. Er det muskulært eller unormalt og farlig? Har litt vondt i armen og skulderen og sånn også men mest i hjertet. Er det farlig???Anonymous poster hash: 36d8d...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Mest sannsynlig muskulært Anonymous poster hash: d2ea2...885
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 MEN du burde reise til legevakten om du føler deg redd, eller i det hele tatt føler for at du vil dit. For er ikke noe særlig å ha vondt på et sånt sted og ikke vite hva det er. Anonymous poster hash: d2ea2...885
zen Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Ring legevakten, så slipper du å være engstelig. Sannsynligvis bare muskulært, som AB over sier, men greit å være obs
Sissan1 Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Er du sikker på at det er hjertet du har vondt i? Jeg får gjerne vondt mellom ribbena ved uvante øvelser, det er muskelstrekk. Gjør skikkelig vondt å puste og kan være ganske skremmende.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Jeg vil gjette på at det er muskulært. Men brystsmerter som ikke gir seg skal sjekkes av en lege. Anonymous poster hash: ccb54...ed8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Dropp bh med spiler. Spilene kan være årsaken. http://www.klikk.no/helse/dinkropp/velvare/article704457.ece Anonymous poster hash: 76a67...485
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Hvis du strekker ut armen, beveger den rundt og prøver å stramme den på forskjellige måter, er det en posisjon du får vondt i? Det pleier jeg å gjøre, og da kjenner jeg raskt hvor i muskelen smerter sitter og jeg kan roe meg Anonymous poster hash: a76de...c5b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Har enda vondt i dag.. Anonymous poster hash: 36d8d...9fd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Bryst og ryggmusklene er ganske store. ved uvante bevegelser kan det gjøre veldig vondt i de. Pleier og gi seg i løpet av et par dager. Men er du urolig så ringer du legevakta og hører med de. Hvis det hadde vært noe med hjertet så hadde du nok vært ganske så dårlig. Anonymous poster hash: 61431...ae9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå